پیام سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت قیام دهم فروردین مردم یزد

سرپرست فرمانداری بافق طی پيامي سالروز قيام دهم فروردين و حماسه بزرگ مردم یزد را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق طی پيامي سالروز قيام دهم فروردين و حماسه بزرگ مردم یزد را گرامی داشت.

در متن ابوالقاسم دهقان آمده است:

شهر یزد به عنوان مركز استان با برخورداري از مردماني آگاه و شجاع، ولایتمدار و شهید پرور ضمن آنكه در تمام صحنه هاي علمي، اقتصادي و فرهنگي پيشتاز و پيشرو عصر خود بوده است، در عرصه سياست نيز خلاق و موج آفرين حضور يافته كه قيام دهم فروردین سال 57 يادآور بخشي از اين حضور شايسته و بايسته در تاريخ اين مرز و بوم است.

قیام دهم فروردین 57 برای مردم متعهد یزد روزی بزرگ و فراموش نشدنی است. اين حماسه و قيام تاريخي، با همراهی مردم دیار دارالشجاعه بافق نقطه عطفي در مبارزات بي امان ملت بزرگ ايران به شمار مي آيد، روزی که در پیروزی انقلاب و فروریختن حکومت فاسد پهلوی و کوتاه کردن دست مستکبران از چپاول سرمایه‌های عظیم انسانی و ذخیره‌های خدادادی کشور، نقش مهمی را داشته است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی رضوانِ ا… تعالی علیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی (ره)، شهدای گرانقدر استان و به‌ویژه شهدای دهم فروردین، امیدوارم در اجرای منویات مقام معظم رهبری همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی بویژه تحقق شعار سال با عنوان "مهار تورم ، رشد تولید" گام برداریم.

ابوالقاسم دهقان

سرپرست فرمانداری بافق

​​​​​​​