پیام سرپرست فرمانداری بافق در پی شهادت جانباز سرافراز رمضانعلی کارگران

سرپرست فرمانداری بافق در پیامی، شهادت جانباز سلحشور دوران دفاع مقدس «حاج رمضانعلی کارگران» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

وَ لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون

 

خانواده محترم شهید والامقام رمضانعلی کارگران بافقی

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت ، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد .

عروج ملکوتی جانباز صبور و فقید این دیار حاج رمضانعلی کارگران بافقی پس از سالها تحمل آلام ناشی از جراحت و جانبازی، که اینجانب افتخار هم سنگری در مناطق جنگی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس با این شهید والامقام را داشته، موجب تألم و تاثر فراوان شد.

جانباز سرافرازمان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و با آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج دوران جانبازی، در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

اینجانب شهادت سرباز وفادار ولایت، این پهلوان عرصه شکیبایی و اسوه‌ استقامت را به شما خانواده محترم آن شهید والامقام، خانواده شهدا و ایثارگران، دوستان و آشنایان بویژه مردم شهید پرور و ولایی شهرستان بافق تبریک و تسلیت عرض نموده؛ برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

 

ابوالقاسم دهقان

سرپرست فرمانداری بافق​​​​​​​