پیام فرماندار بافق به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فرماندار بافق در پیامی یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان دیار دارالشجاعه بافق را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فرماندار بافق در پیامی یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان دیار دارالشجاعه بافق را گرامی داشت.

در پیام «ابوالقاسم دهقان» آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
آن روزها نام و نان بهایی نداشت و آنچه میدان دار بود، قیام بود و عروج. آن روزها ماندن بی معنا بود و مردن در بستر، ننگی بزرگ. آن روزها شهادت، شاهراهی به وسعت افق داشت. آن روزها فاصله خاک تا افلاک و کویر تا بهشت، یک میدان مین بود. خاکریزها، بوی بهشتِ مردانی را گرفته بود که سر به سر، تن به مرگ می سپردند تا مبادا وجبی از کیان دین و وطن، به دست کفتاران حریص و متجاوز بیفتد؛ چرا که دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی این ملّت قهرمان است. مردان این دیار در پی تجاوز کفتار صفتان ننگ و نفرین، در هفت شهر عشق، هشت بهار، آزادگی را پیمودند و حماسه آفریدند.

هشت سال، دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت های رزمندگان کشور بویژه رزمندگان و جوانان برومند دیار حاج شیخ محمدتقی بافقی، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و دلاورمردی های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت؛ سردار دل‌ها "حاج قاسم سلیمانی"، این هفته خجسته و جاودان را به خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان دارالشجاعه بافق تبریک عرض نموده و از خداوند متعال براي همه خدمتگزاران اين مرز و بوم سلامتي و سعادت مسئلت دارم.