پیام فرماندار بافق به مناسبت دهه مبارک فجر

ابوالقاسم دهقان در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک ایام الله فجر ، از عموم مردم دیار دارالشجاعه بافق برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، ابوالقاسم دهقان در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک ایام الله فجر ، از عموم مردم دیار دارالشجاعه بافق برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

در متن پیام فرماندار بافق آمده است:

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْر

دهه ی فجر، میلاد نوین امتی است که درتاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین، زیباترین و اصولی ترین تحولاتِ حماسه آفرین را، بر مبنای «ایمان» و بر محور «امامت»، آفریده است. دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این‌که چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم.

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

اکنون که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها و مؤلفه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، هسته ای، موشکی، پزشکی و ... رشد کرده و با قدرت و تکیه بر وحدت و پشتوانه مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد و این جشن و پیروزی را با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه تکمیل می کند.

آری به انتخاباتی نزدیک می شویم که از سوی مقام معظم رهبری به چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات اشاره شده است. انتخاباتی که علی رغم همه مشکلات و تلاش های دشمنان برای ایجاد نا امیدی، امیدواریم با مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه ی اقشار مختلف در انتخابات، با مسئولیت شناسی خود و انتخاب فردی اصلح مجلسی قوی تشکیل شود تا به دنبال آن رفع مشکلات کشور را شاهد باشیم.

اینجانب ضمن فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان، جوانان و مردم شهید پرور، ولایی، متدین و انقلابی دارالشجاعه بافق دعوت می کنم با حضور پرشور در صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رای افتخاری دیگر بر افتخارات والای شهرستان بافق رقم بزنیم.