پیام فرماندار بافق به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

فرماندار شهرستان بافق در پیامی 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عموی فرمانداری بافق؛ فرماندار شهرستان بافق در پیامی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت. در پیام ابوالقاسم دهقان آمده است:

وَاصبِروا ، إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرينَ

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.

۲۶ مردادماه فرصتی برای مرور رشادت ها و از خودگذشتگی های کسانی است که در زمین دشمن علی رغم تحمل سخت ترین شکنجه ها اسارت را به بند کشیدند و جلوه ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیافزایند.

اینجانب فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز بویژه 67 آزاده سرافراز شهرستان بافق به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز شهرستان دارالشجاعه و شهید پرور بافق تبریک می گویم و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان سرافراز آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارم.​​​​​​​