پیام مشترک فرماندار شهرستان و مدیر آموزش پرورش بافق به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، در آستانه هفته شوراهای آموزش‌وپرورش، "محمدعلی صمیمی" فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش به همراه "سیدجوادمیرجعفری" مدیر آموزش‌وپرورش در پیامی مشترک با گرامیداشت این هفته بر مشارکت و عزم همگانی جهت تقویت و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت تأکید کردند.

متن پیام مشترک به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَأمرهم شورا بینهم"

 تصویب و اجرای قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در 26 دیماه 1372 تجلی مشارکت همگانی در نظام تعلیم و تربیت به شمار می رود زیرا که با تحقق اهداف این شورا ، راهکارهایی موثر و عملی در راستای تعمیق و تسهیل مشارکت جمعی برای پیشبرد اهداف متعالی آموزشی و پرورشی جهت تربیت نسلی متعهد و متخصص برای آینده میهن اسلامی نمایان می شود.

لذا ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش فرصت هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش، این ظرفیت بزرگ ملی را ارج نهاده و از مشارکت ارزشمند اعضای شوراها تقدیر و تشکر نموده و همگان را به همفکری و همدلی بیشتر به منظور اجرایی‌ شدن ظرفیت‌های این قانون مترقی برای تحقق اصل مشارکت و نظارت مردم بر آموزش و پرورش و تحقق سند تحول بنیادین و فرمایشات مقام معظم رهبری دعوت می‌نماییم.

توفیق روزافزون اعضای محترم شوراهای آموزش و پرورش شهرستان  را برای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت از خداونـد بـزرگ خواهانیم.

محمدعلی صمیمی

فرماندار ورئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق

 

سید جواد میرجعفری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق