با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اعضای شورای شهر، معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و جمعی از مسئولان شهرستان در فرماندرای بافق برگزار شد.

حسن تفکری، دبیر کارگروه و معاون برنامه ریزی فرمانداری بافق در ابتدا مصوبات جلسات قبل را قرائت و پیگیری های صورت گرفته در خصوص پروژه های جاده ای، بهداشت و درمان، طرح توسعه امامزاده عبدالله و ...مطالبی توسط مسئولان مربوطه بیان شد.

حسین ابوالحسینی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به روند پیشرفت بیمارستان 96 تختخوابی بافق و مشکلات این پروژه گفت: در بخش ابنیه، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی اکثر اقدامات اجرایی و نصب شده است که برای اتمام عملیات عمرانی نیاز به اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان می باشد.

صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: صورت جلسه قبل مرور شد که مناقصه راه سیروس آباد انجام شد و عملیات اجرایی آن از خرداد ماه آغاز می‌شود.

او افزود: با قرار گرفتن باند دوم بافق-بهاباد نیز در جدول ۲۰ بودجه، در جلسات کارشناسی برای مسیر به گونه‌ای تصمیم گرفته می‌شود که مشکل شهرستان حل و در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

صباغیان با اشاره به اعتبار 70 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان در حال ساخت بافق، و عدم پرداخت سهم وزارت بهداشت که انجام نشده است، گفت: در این زمینه از مسئولان گله‌مندیم و امیدواریم در چند روز آینده وضعیت پیمانکار بیمارستان و اعتبار لازم برای تکمیل پروژه تامین و تعیین تکلیف شود.​​​​​​​