رییس شورای سلامت شهرستان بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با هفته سلامت جلسه شورای سلامت شهرستان بافق به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مدیر شبکه بهداشت و جمعی از مسئولان عضو این شورا در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه با تشکر از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای کاهش 30 درصدی آمار مبتلایان به سالک اظهار داشت: در سال های گذشته آمار مبتلایان به سالک در شهرستان بافق نسبت به دیگر نقاط استان در رده بالایی قرار داشت که خوشبختانه در چند سال اخیر این آمار کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

محمد زاده رحمانی همچنین کاهش 80 درصدی ابتلای شهروندان بافقی به تب مالت را از دستاورد های مهم در حوزه بهداشت و سلامت عنوان و ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با پیگیری و همت مسئولان بهداشت شهرستان این آمار به صفر برسد.

وی در ادامه به بیان روند احداث طرح های عمرانی و تجهیز مراکز در حوزه بهداشت و سلامت اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ضمن کاهش هزینه درمانی و در دسترس قرار گرفتن داروی بیماران، گامی موثر در افزایش مراکز بهداشتی و سلامت شهرستان برداشته شده است که هتلینگ بيمارستان، احداث کلینیک بیمارستان ولیعصر(عج)، نوسازی و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی روستا ها از جمله این موارد است.

در ادامه اين جلسه، حاضرین به بیان گزارشی از عملکرد خود در حوزه بهداشت و سلامت و همچنین برنامه های هفته سلامت در شهرستان پرداختند.