به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ چهارمین دوره از نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق به ریاست فرماندار بافق و اعضای انجمن در کتابخانه امیبرکبیر بافق برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان بافق ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات این نهاد گفت: شهرستان بافق با چهار کتابخانه عمومی در حدود 84 هزار و 800 جلد منبع و کتاب دارد که بیش از 4800 نفر عضو از این منابع استفاده می کنند.

الهام آقایی با اشاره به اقدامات عمرانی،بهسازی و خرید تجهیزات کتابخانه های عمومی بافق طی دو سال اخیر گفت: از فروردین 97 تا آذر ماه 99 بیش از شش میلیارد ریال در این حوزه هزینه شده است.

گفتنی است، مصوبه این دوره از نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق: راه اندازی یک باب کتابخانه عمومی در خیابان مهدیه و واگذاری زمین جهت ساخت کتابخانه جدید در شهرک مناجات بافق بود.

در حاشیه نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بافق، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار و سید علی نوروز زاده شهردار بافق در بازدید از کتابخانه امیبر کبیر نسبت به اهدای مبالغ 30 و 15 میلیون تومان به این کتابخانه برای خرید کتاب اقدام کردند.