گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

همزمان با 16 آذر روز دانشجو فرماندار بافق با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، ضمن تبریک این روز به دانشجویان در مراسمی این مناسبت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با 16 آذر ماه روز دانشجو ، محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ضمن تبریک روز دانشجو در مراسم گرامیداشت این روز شرکت کرد.

محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان بافق در این مراسم که با حضور رئیس و کارکنان دانشگاه ، روسای اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد، با بیان اینکه 16  آذر در ذهن جامعه پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است و فعالیت‌های دانشجویی را نشانه یک جامعه پویا و سالم دانست و گفت: دانشجو صادقترین، بی باکترین و خالصترین روحیه جهادی را دارد و فعالیتهای خود را بدون هیچ چشمداشتی و وابسته بودن به گروههای مختلف، بیباکانه انجام می‌دهد.

صمیمی مطالبه گری و پیگیری مطالبات مردمی را یکی از ویژگی های ممتاز جریان جنبش دانشجویی خواند اظهار داشت: هیچ جنبش و حزبی تا کنون نتوانسته با لایه های مردمی بخصوص لایه زیرین جامعه ارتباط موثر و خوبی ارتباط برقرار کند.