فرماندار بافق در بازديد سرزده از شركت نفت و گاز شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با آغاز فصل سرما فرماندار بافق به صورت سرزده از شركتهاي نفت و گاز شهرستان بازديد كرد و از نزديك با فعاليتهاي آنان آشنا شد.

رضا شفيعي رئيس شركت نفت ناحيه بافق در بازديد فرماندار از اين ارگان با اشاره به فعاليتهاي روزمره اين شركت و اقدامات آن در فصل سرما گفت: با توجه به گازرساني به شهرستان و گرايش مردم به سمت گازكشي به منازل در محدوده هاي مشخص شده تا كنون بيش از سه هزار و 500 خانوار براي دريافت اشتراك گاز با اين شركت تسويه كرده و مابقي همشهريان پيگير دريافت سوخت براي فصل سرما هستند.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه به شركت گاز بافق رفت و از جريان فعاليتهاي اين ارگان مطلع شد.

رئيس اداره گاز بافق با اشاره به ميزان پيشرفت فعاليت گازرساني به محلات و مناطق مختلف شهرستان گفت: تا كنون بيش از سه هزار و 700 علمك گاز توسط پيمانكاران نصب شده كه تا كنون 3450 مشترك گاز خانگي شده اند.

محمود دهقانشاهي در ادامه به گازرساني به مسكن مهر اشاره كرد و گفت : ساكنين مسكن مهر مي توانند پس از لوله كشي منازل و يا بلوك مسكوني خود با مراجعه به اداره گاز شهرستان در خواست كنتور نمايند و مشترك گاز شوند.

وی با اشاره به فعالیت پیمانکاران به طور همزمان در پروژه گازرسانی و همدلی و همزبانی كه بين اداره گاز استان و شهرستان و مسئولان شهرستان در راستای توسعه گازرسانی شهر است افزود: تمام تلاش شرکت گاز این است مردم از اين نعمت الهي برخوردار شوند و زحمات مسئولان به ثمر برسد.

فرماندار بافق در ادامه ضمن اعلام رضايت و تقدير از خدمات شركت گاز در راستاي گازرساني به منازل شهرستان گفت : فرمانداري و شهرداري آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با عملیات گازرسانی اعلام ميكند تا رضايت همشهريان ممكن شود.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به اينكه گسترش شبكه گازرساني گامي بلند به سوي توسعه و پيشرفت و فردايي روشن براي شهرستان است ، خاطر نشان كرد : تسريع در انتخاب پيمانكار و روند گازكشي ، افزايش تيم پيمانكاران اجرا ( حفاري و نصب ) ، محدود كردن مجوزهاي حفاري و همدلي و همزباني بين مسئولان مي تواند در برداشتن گام توسعه و به ثمر رسيدن خدمات و زحمات موثر باشد.

فرماندار در پايان از بخشهاي مختلف خدمات رساني به همشهريان در اداره گاز بازديد كرد.