همزمان با هفته دفاع مقدس:

یادواره 260 شهید والامقام شهرستان بافق برگزار شد

مشاور فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای شهرستان بافق گفت: سامانه‌های هوا و فضای سپاه پاسداران در همه مرز‌های کشور اجازه جاسوسی به دشمنان را نمی‌دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای شهرستان بافق با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرافراز، امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و نهادها، روحانیون، فرهنگیان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایی بافق در جوار گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

مشاور فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سخنران این محفل شهدایی بود با اشاره به دستاورد‌های موشکی ایران و سامانه های پدافند هوایی گفت: هوا و فضای سپاه در همه مرز‌های کشور، حرکات جاسوسی دشمن را خنثی کرده است و رادار‌های سامانه‌ها اجازه جاسوسی را نمی‌دهند.

سردار علی بلالی افزود: همه این موفقیت‌ها و دستاورد‌ها به برکت دفاع مقدس است؛ دورانی که نقطه نورانی برای کشور است؛ به برکت دفاع مقدس است که نسل نوپای انقلاب هم با دانش و کوشش و علم آموزی، اقتدار همه جانبه دنیا را به دست گرفته‌اند.

گفتنی است دیگر برنامه های یادواره ۲۶۰ شهید والامقام شهرستان بافق اجرای سرود و پرده خوانی جریانات انقلاب و دفاع مقدس بود.​​​​​​​