فرماندار بافق :

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ مراسم راهپيمايي ضد استكباري يوم الله 13 آبان صبح امروز همگام و همراه با سراسر ميهن اسلامي با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و با شركت گسترده دانش آموزان ، دانشجويان و اقشار مختلف مردم شهيد پرور بافق برگزار شد.
شركت كنندگان در اين راهپيمايي مسير حد فاصل بسیج بافق تا آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) اين شهرستان را با سردادن شعار هاي ضد استكباري همچون مرگ برآمريكا ، مرگ بر اسراييل و با آتش زدن نماد شيطان و پرچم هاي ننگين آمريكا و اسراييل ضمن محکوم کردن جنایات ضد بشری استکبار جهانی، يكبار ديگر خشم و انزجار خود را از سیاست های خصمانه بيدادگران و ظالمان زمان اعلام نمودند.

فرماندار بافق در این مراسم با اشاره به اینکه 13آبان ماه یادآور حوادثی سرنوشت ساز و آموزنده در تاریخ انقلاب اسلامی است به بیان سرگذشتی از حوادث مهم این روز و نقش موثر امام راحل (ره)پرداخت و اظهارداشت: حضرت امام (ره) در حوادث قبل از انقلاب با حضور پر رنگ خود همواره با لباس رزم در وسط میدان بوده و در این راه فرزند خود را نثار کرد.

سید مهدی طلائی مفدم افزود:این رفتار امام (ره) باعث شد اعتماد و اطمینان مردم نسبت به ولایت و رهبری در پی داشته باشد.

وی اعتماد مردم به ولایت فقیه و رهبری جامعه را نشأت گرفته از قیام عاشورا و حادثه کربلا عنوان کرد و تصریح نمود: اعتماد مردم به ولایت و رهبری از 1400 سال پیش برگرفته شده و این اعتماد باعث شد اسلام در طول تاریخ حفظ و از گزند بیگانگان محفوظ بماند.

طلائی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از سوی جوانان و دانش آموزان با تلاش در امر تحصیل خود، تاکید کرد و گفت:بذر انقلاب که با فداکاری و از خود گذشتگی های فراوان کاشته شد و جوانه آن در سال 57 شکل گرفت اکنون پس از گذر از حوادث و رویداد های متعددی از جمله حرکت های تروریستی، داعش، تحریم های متعدد و... به درخت تنومندی تبدیل شده است که نگهداری از آن اکنون به دست شما جوانان امروز است.

فرماندار بافق در پایان با گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار و سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام گفت: ما باید این روز بزرگ را گرامی بداریم و با یادآوری حوادث تاریخی این روز هزینه هایی که برای دستیابی به این انقلاب پرداخت کرده ایم را زنده کنیم و در حفظ آرمان های این نظام و انقلاب کوشا باشیم.

گفتنی است قرائت قطعنامه پاياني راهپيمايي يوم الله 13 آبان و تاييد آن توسط شركت كنندگان پايان بخش اين مراسم بود.