با حضور فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ یکصد و پنجاه و چهارمین شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، رئیس و معاونین آموزش و پرورش و اعضای این شورا در محل دبیرستان نمونه امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بافق در این نشست حضور و مشارکت افراد خیر و سرمایه دار در ارتقاء مباحث آموزش و پرورش را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر نگاه مشارکت در آموزش و پرورش حاکم شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

"حجت الاسلام سید جواد سلیمانی" در مورد اجرای طرح بافق شناسی توسط دانش آموزان بسیار مطلوب خواند و اظهار داشت : در این طرح باید با کارشناسان و افراد خبره مربوطه استفاده کرد تا بتوان به نتایج مطلوب و قابل ارائه رسید.

فرماندار بافق با تاکید بر اینکه شورای آموزش وپرورش نقش مهمی در رشد تعلیم و تربیت در جامعه دارد اظهارداشت: این شورا دارای اختیاراتی است که با استفاده از آنها می توان در زمینه رشد تحصیلی دانش آموزان گام های موثری برداشت.

"سیدمهدی طلایی مقدم" ضمن قدردانی از اعضای شورای آموزش و پرورش بافق بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها در جهت رشد و توسعه شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش شهرستان تأکید کرد و گفت : توسعه پایدار بدون توجه به کیفیت در تعلیم و تربیت میسر نمی شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق تحقق اهداف آموزش و پرورش را در گرو توسعه کیفیت آموزشی و پرورشی و اجرای کارشناسانه طرح ها و برنامه ها عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با اتخاذ تدابیری باید خدمات خوبی در حیطه آموزش و پرورش به دانش آموزان بدهیم ، ما به عنوان مسئولین دولت تدبیر و امید باید امید را در دل های مردم بخصوص دانش آموزان و آینده سازان این کشور زنده کنیم.

در ادامه مدیر و معاونین آموزش و پرورش به بیان عملکرد و فعالیتهای یک ماهه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق پرداختند و در خصوص مواردی همچون اجرای طرح بافق شناسی ، برگزاری دوره های آموزشی وبژه معلمان و دانش آموزان ، اهمیت به کیفیت آموزش ، احداث یک مجموعه فرهنگی و هنری و راههای جلی مشارکت خیران در بحث مدرسه سازی بحث و تصمیم گیری شد.