بازدید میدانی استاندار یزد از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان های خاتم و مروست

دکتر فاطمی همزمان با دومین آدینه خردادماه سالجاری، از پروژه های مسکن شهرستان های خاتم و مروست بازدید کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر فاطمی در دومین آدینه خردادماه سال 1402، به همراه مدیران دستگاه های متولی حوزه پروژه نهضت ملی مسکن از تعدادی از پروژه های این طرح در شهرستان های خاتم و مروست بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای آن ها قرار گرفت.
 استاندار یزد در حاشیه این بازدیدها و در گفتگو با خبرنگار صداوسیما، به عزم جدی استان جهت تسریع در روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: سایت ۲۳ هکتاری شهرستان مروست در مرحله آماده سازی قرار دارد که در جریان این بازدید بر سرعت بخشی به روند اجرای آن تاکید شد.
 دکتر فاطمی در همین راستا ادامه داد: در این سایت به بیش از ۲۰۰ متقاضی واجد شرایط، قطعاتی به متراژ ۲۵۰ متر مربع واگذار می شود.
 استاندار یزد اضافه کرد: در جریان سفر به شهرستان مروست از سایت ۱۲ واحدی اقدام ملی مسکن نیز بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در روند عملیات صادر شد.
 وی همچنین به بازدید از سایت ۱۱ هکتاری پروژه نهضت ملی مسکن شهر هرات اشاره و خاطرنشان کرد: در این سایت، زمین لازم برای ۳۵۰ متقاضی و همچنین متقاضیان قانون جوانی جمعیت به متراژ ۲۵۰ متر ، تامین شده و زیرساخت ها به منظور ساخت منزل فراهم می‌شود.
 عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: قطعاتی در این دو شهرستان برای واگذاری به خانواده های مثبت ۳ فرزند مشمول قانون جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است.

استاندار یزد با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت، تنها هزینه آماده سازی اخذ می شود، اظهارداشت: هزینه آماده سازی ها تقسیط و پس از دو سال دریافت می شود.

وی در انتها با اشاره به افزایش سقف تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان، گفت: علاوه بر اعطای این وام،  به دهک های اول و دوم ۴۰۰ میلیون تومان و به دهک های سوم و چهارم ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات