استاندار یزد در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی عنوان کرد:

بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی در کارگروه های اقتصادی استان/ سرمایه های خرد مردم به سمت طرح های نوآورانه هدایت شوند

استاندار یزد با اشاره به روحیه سرمایه گذاری و کارآفرینی یزدی ها، خاطرنشان کرد: باید از این روحیه در جهت تقویت و اجرای طرح های نوآورانه بهره گرفته شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر این اینکه این ستاد و کارگروه های ذیل آن باید به صورت مداوم و منظم برگزار شود اظهار داشت: تقویم زمان بندی ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه های آن باید مشخص شود و جلسات کارگروه‌ها با حضور اعضای اصلی برگزار شود.
وی همچنین بر بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی در کارگروه ها و ستاد های اقتصادی استان و همچنین ارزیابی اجرای مصوبات و عملکرد کارگروه ها تاکید کرد.
دکتر فاطمی با بیان اینکه در سال گذشته رشد اقتصادی استان به ۷‌.۵۵ درصد رسید، گفت: با اینحال مردم تاثیر رشد اقتصادی را بر معیشت خود لمس نکردند و این موضوع نشان دهنده وجود حلقه ای مفقوده در حوزه اقتصاد استان دارد.
استاندار یزد با اشاره به مسأله گرانی گوشت در ماه های گذشته و رفع این مشکل استان تصریح کرد: در حالی که قیمت گوشت در مقاطعی در کشور به ۶۰۰ هزار تومان رسیده بود، توانستیم با اقدامات به موقع قیمت گوشت در استان را به ۲۸۰ هزار تومان کاهش دهیم.
وی افزود: در مسائل مشابه نیز نیازمند انجام این دست اقدامات برای کنترل قیمت‌ها بوده تا مردم گشایش‌ در معیشت خود لمس کنند.
دکتر فاطمی با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن، گفت: یکی از این راه‌ها، اتصال گردش مالی صنایع به صندوق های قرض الحسنه بوده تا بتوان تسهیلات ارزان قیمت به مردم ارائه کرد.
استاندار یزد گفت: در زمینه مولد سازی و هدایت سرمایه‌های خرد در راستای توسعه اقتصادی و ثروت آفرینی؛ اقدامات لازم صورت گیرد.
وی با اشاره به روحیه سرمایه گذاری و کارآفرینی یزدی ها  خاطرنشان کرد: باید از این روحیه به منظور توسعه و اجرای طرح های نوآورانه بهره گرفته شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات