اخبار


با حضور معاون استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت؛

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد

2023 01 01
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد پیرامون موضوع انرژی و سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد خبر داد:

استان یزد میزبان دانش‌آموزان سراسر کشور در چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی

2022 12 31
محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و رئیس شورای راهبری مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات در سطح ملی، در بهمن و اسفند ماه 1401 خبر داد.

برگزاری همایش آموزشی «کشور­داری» توسط دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری یزد

2022 12 25
 بنا به تاکید وزیر محترم کشور مبنی بر برگزاری همایش آموزشی «کشور­داری» با سرفصل های تعیین شده در حوزه­های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی و ضرورت ارتقاء دانش مدیران استان و آشنایی آنها با پدیده های نوین در حوزه های مذکور، دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری با همکاری مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، همایش مذکور را در استان برگزار نمود.
معاون استاندار یزد در نشست شورای اداری اشکذر:

فرمانداران و مدیران شهرستان‌ها برنامه و نقشه راه داشته باشند/ مدیریت جهادی چاشنی همه برنامه‌ها باشد

2022 12 24
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با اشاره به انتظاراتی که از فرمانداران شهرستان‌های استان یزد وجود دارد، گفت: اولین انتظار، داشتن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و چشم انداز و نقشه راه برای اجرای آنهاست.

 بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از نمایشگاه "سفره‌های یلدایی"

2022 12 18
  «محمد علی شاه حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از نمایشگاه "سفره‌های یلدایی" بازدید کرد.
باحضور معاونین استاندار صورت گرفت:

آیین افتتاح نمایشگاه و جشنواره سفره‌های یلدایی استان

2022 12 17
 آیین افتتاح نمایشگاه و جشنواره سفره‌های یلدایی با حضور سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و محمد علی شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از مدیران استان در محل محل دائمی نمایشگاه های یزد برگزار شد .
معاون استاندار یزد:

اجرای صحیح و مستمر نظام آراستگی اداری موجب افزایش بهره وری می شود

2022 12 13
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: نظام آراستگی اداری زمینه ساز بهره وری فعالیت های سازمانی است و به عنوان یک ضرورت مورد تأکید مرکز راهبردی و پیشرفت و عدالت استان است.

جلسه ویدیو کنفرانسی معاون استاندار و مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری یزد با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده پیرامون مصوبات سفر ریاست جمهوری

2022 12 11
جلسه ویدئو کنفرانسی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده پیرامون مصوبات سفر ریاست جمهوری برگزار شد.
معاون استاندار یزد:

موضوع آب اولویت استان است

2022 11 29
معاون استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته برای رفع مشکلات آب استان گفت: موضوع تأمین منابع پایدار آب از اولویت های مهم و تأثیرگذار استان بوده است.
معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد خواستار شد؛

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش

2022 11 16
معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد با تاکید بر به کارگیری تمامی ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی در امر برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش گفت: برگزاری موفق نمایشگاه هفته پژوهش و ارائه دستاوردهای این حوزه نقش بسزایی در توسعه همه جانبه استان دارد.
استاندار یزد عنوان کرد:

شعار محوری و بومی برای هفته پژوهش تعیین شود

2022 11 03
استاندار یزد با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات استان در هفته پژوهش گفت: شعار محوری و بومی برای هفته پژوهش در استان یزد تعیین شود.
استاندار یزد عنوان کرد:

ایده‌های فناور محور در یزد حمایت می‌شوند/ استان یزد طلایه‌دار مسائل علمی در کشور شود

2022 11 02
استاندار یزد با اشاره اینکه نوآوری و فناوری از بردارهایی هستند که می‌تواند جهش‌های بزرگی در توسعه و پیشرفت استان ایجاد کنند گفت: خرید محصولات دانش بنیان را دنبال می‌کنیم.
استاندار یزد:

بهبود شاخص های حوزه بهره وری؛ تکلیف دینی و امر به معروف است/ مسیر رشد و توسعه استان از مسیر نوآوری، گردشگری و فناوری می‌گذرد

2022 11 01
استاندار یزد با بیان اینکه بهره‌وری، تکلیف دینی و نوعی امر به معروف است، به بهره وری از منظر "نگاه اعتقادی و دینی و ارزشی" در جامعه و بسط و تبلیغ و ترویج آن اشاره کرد و گفت: هر موضوعی اعم از اقتصادی یا علمی یا عمرانی به این فرهنگ یعنی نگاه اعتقادی بر می گردد.
معاون استاندار یزد:

اسناد و کتابخانه ملی گنجینه‌ هویت‌بخشی به تاریخ و فرهنگ است

2022 10 31
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به اینکه مرکز اسناد و کتابخانه ملی، گنجینه‌ هویت‌بخشی به تاریخ و فرهنگ است، حمایت مادی و معنوی از این سازمان را وظیفه دولتی و اجتماعی دانست.

رزمایش سایبری پدافند غیرعامل

2022 10 31
به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری یزد اقدام به برگزاری رزمایش سایبری در سطح شبکه دولت استان نمود.
در راستای تحقق شعار سال برگزار شد؛

نشست ۶ ساعته استاندار یزد با مدیران عامل و اعضای ۱۴ شرکت دانش بنیان و فناور استان/ کارگروه ویژه پیگیری مسائل طرح جامع پارک علم و فناوری تشکیل می شود

2022 10 31
استاندار یزد در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» و پیرو نشست های هفتگی خود با شرکت های دانش بنیان، با ۱۴  شرکت و مجموعه دانش بنیان و فناور استان دیدار و مسائل آن ها را بررسی کرد.
معاون استاندار یزد:

توجه به حوزه دانش بنیان از اولویت های مهم استان است

2022 10 30
معاون استاندار یزد در نشست خبری اولین رویداد ملی « تاثریا » با بیان اینکه اشتغال فارغ‌التحصیلان یکی از چالش‌های اصلی استان یزد است، ریل‌گذاری توسعه یزد در دولت سیزدهم را بر پایه توجه به حوزه فناوری و دانش بنیان‌ها عنوان کرد.
معاون استاندار یزد:

عرضه کالای استاندارد باعث افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی می شود

2022 10 27
معاون استاندار یزد در مراسم بزرگداشت هفته جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای برتر و برگزیده استان گفت: عرضه کالای استاندارد منجر به افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی و در نهایت رونق تولید محصولات شرکت های کشور است.

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزدرویداد همدلی نوآوری برگزار شد

2022 10 26
اولین رویداد همدلی نوآوری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

اقدامات خیرین یزدی در بازسازی منازل مسکونی سیل زده چشمگیر بوده است

2022 10 23
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جلسه بررسی ساخت منازل مسکونی خیری خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در شهر یزد گفت: خیرین یزدی همکاری بسیار خوبی را در بازسازی منازل در استان و شهر یزد داشته اند.
معاون استاندار یزد:

زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی چند کتابخانه سیار در استان یزد فراهم می‌شود

2022 10 23
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی یزد دیدن کرد. وی در حاشیه این بازدید، در نشست با مدیرکل کتابخانه‌های استان، از تأمین منابع و زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی چند دستگاه کتابخانه سیار در استان خبر داد.

دیدار رییس بنیاد نخبگان استان با معاون استاندار یزد

2022 10 22
رییس بنیاد نخبگان استان با معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد دیدار کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

هفته پژوهش ظرفیت مناسبی برای معرفی فعالیت های پژوهشی است

2022 10 22
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان یزد گفت: هفته پژوهش ظرفیت مناسبی برای معرفی فعالیت های پژوهشی نخبگان در حوزه های مختلف است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با هدف پرورش خلاقیت و اعتماد به نفس برگزار شود

2022 10 19
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی گفت: مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با هدف پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس برگزار شود.

(یکشنبه های مردمی)پاسخگویی مستقیم و حضوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به اقشار مختلف مردم استان

2022 10 10
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به منوال یکشنبه های هر هفته، این هفته نیز به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.
(آغاز هفته ملی کودک)

نواختن زنگ کودکی در اولین روز از هفته ملی کودک با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری

2022 10 09
در اولین روز از هفته ملی کودک با نواختن زنگ کودکی توسط  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" برگزار شد.

حضور ریاست جهاددانشگاهی کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در سازمان جهاددانشگاهی استان یزد

2022 09 20
رییس جهاد دانشگاهی کشور و سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با حضور در جهاددانشگاهی استان یزد روسای این نهاد را برخوردار از تمام توان رییس جهاددانشگاهی کشور برای مدیریتشان در استان دانست و تاکید کرد: روسای این نهاد در استانها باید از تمام توان کشوری جهاددانشگاهی برای ارتقای جایگاه این نهاد انقلابی استفاده کنند.

دیدار مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2022 09 08
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان در خصوص پیگیری امورات مربوط به این مرکز در استان با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد دیدار نمود.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد:

مراسم تکریم و معارفه نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد

2022 09 05
آیین تکریم و معارفه مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری یزد وجمعی از مدیران، در سالن غدیر برگزار شد.

افتتاح فاز اول پروژه دسترسی منازل و کسب و کارها به شبکه‌ پرسرعت مبتنی بر فیبرنوری (FTTH) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2022 08 30
همزمان با هفته دولت فاز اول پروژه ملی FTTH شامل 30 کیلومتر فیبر نوری با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومانی شرکت‌ پیشگامان توسعه ارتباطات برای پوشش دسترسی 30 هزار خانوار و کسب و کار به سرويس اینترنت پرسرعت ثابت، با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استاندار يزد به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی شهرستان خاتم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2022 08 30
همزمان با هفته دولت پروژه های متعدد فرهنگی، آموزشی، عمرانی شهرستان خاتم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد افتتاح شد.
(یکشنبه های مردمی)

پاسخگویی مستقیم و حضوری مهندس شاه حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به اقشار مختلف مردم استان

2022 08 29
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزدبه منوال یکشنبه های هر هفته، این هفته نیز به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.
باحضور معاون استاندار یزد؛

پروژه‌های هفته دولت در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید

2022 08 27
همزمان با هفته دولت پروژه های شاخص شهرستان اشکذر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد به  بهره برداری رسید.
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به شهرستان مهریز و بازدید و افتتاح پروژه های مختلف این شهرستان

2022 08 27
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد همزمان با هفته دولت به شهرستان مهریز سفر و ضمن دیدار با امام جمعه، پروژه های این شهرستان را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به مناسبت روز کارمند

2022 08 26
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری در بین قشر نوجوان و دانش آموز/ مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی در سطح ملی برگزار شود

2022 08 24
دومین نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد و بر برگزاری این مسابقات در سطح ملی تاکید شد.

تداوم یکشنبه‌های مردمی و پاسخگویی مستقیم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در هفته دولت به اقشار مختلف مردم استان

2022 08 22
 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، به منوال یکشنبه های هر هفته، این هفته نیز به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.

نخستین وظیفه ذاتی معاونت منابع انسانی استانداری آماده کردن زیرساختها برای سایر معاونت‌ها است 

2022 08 21
معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: نخستین وظیفه ذاتی این معاونت، تسهیل گری یا آماده کردن زیرساختها و بستر مناسب برای ارائه خدمات سایر معاونت ها یا مجموعه استانداری بعنوان دستگاه حاکمیتی در استان است.
نشست شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

تشریح ضرورت و نحوه تبیین اقدامات و فعالیت‌های یک‌ساله شهرستان از سوی معاون استاندار

2022 08 16
مهندس شاه ‌حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در نشست شورای اداری شهرستان اشکذرضمن تشریح ضرورت و نحوه تبیین اقدامات و فعالیت‌های یک‌ساله شهرستان گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی وظیفه شرعی همه کارگزاران نظام است
یکشنبه های مردمی؛

پاسخگویی مستقیم و حضوری مهندس شاه حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به اقشار مختلف مردم استان

2022 08 15
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس شاه حسینی ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به منوال یکشنبه های هر هفته و در راستای اجرای نهضت پاسخگویی، این هفته نیز به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز:

هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

2022 08 15
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز که با حضور امام جمعه مهریز، فرماندار مهریز و مدیران ادارات ونهادهای این شهرستان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته دولت برگزار شد گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

برگزاری نشست طرح های ذیل برنامه تحولی یزد نوین به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2022 08 13
نشست طرح های ذیل برنامه تحولی یزد نوین با هدف پروژه تکمیل حلقه های مفقوده ارزش فعالیت های مزیت دار استان با تاکید بر تخصصی سازی مشاغل به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.

بازدید مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از مناطق سیل زده استان

2022 08 13
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به همراه معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از مناطق سیل زده استان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به خسارات سیل اخیر در استان قرار گرفت.

برگزاری نشست ستاد نوآوری ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد

2022 08 05
نشست ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و با حضور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد:

مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان

2022 08 04
مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد

استقبال رسمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از قائم مقام بنیاد ملی نخبگان

2022 08 03
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با استقبال رسمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری وارد این استان شد.

بازدید استاندار یزد و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از شهر و روستاهای شهرستان تفت و بررسی خسارات وارده به مناطق روستایی و شهری

2022 08 03
استاندار یزد به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از شهر و روستاهای شهرستان تفت از  مناطق سیل زده شهری و روستایی شهرستان تفت بازدید کرد

تعطیلی کلیه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی، بخش خصوصی، مراکز صنعتی، اصناف و بازار استان در روز شنبه ۸ مرداد

2022 07 29
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از تعطیلی کلیه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی، بخش خصوصی، مراکز صنعتی، اصناف و بازار استان در روز شنبه ۸ مرداد به جز دستگاه های خدمت رسان خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خبر داد:

برگزاری نمایشگاه هایی به منظور توسعه ظرفیت های دانش بنیان در صنایع استان

2022 07 25
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از برگزاری نمایشگاه هایی به منظور توسعه ظرفیت های دانش بنیان در صنایع استان خبر داد.

پیام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به مناسبت روز فناوری اطلاعات

2022 07 13
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزدبه مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.

پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ زادروز «محمدبن موسی خوارزمی»، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی و روز فناوری اطلاعات

2022 07 13
استاندار یزد به مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ زادروز «محمدبن موسی خوارزمی»، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی و روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد:

مراسم بزرگداشت جاوید نشان شیرکوه حاج احمد متوسلیان در شهرستان تفت

2022 07 07
مراسم بزرگداشت جاوید نشان شیرکوه حاج احمد متوسلیان و 400 شهید گلگون‌کفن شهرستان تفت با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری یزد، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) تفت برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه شورای مهارت استان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2022 07 07
جلسه شورای مهارت استان به ریاست مهندس محمد علی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و با حضور دکتر شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مخاطرات فضای مجازی برای کارکنان استانداری یزد

2022 06 29
دوره آموزشی آشنایی با مخاطرات فضای مجازی برای کارکنان استانداری یزد برگزار شد.

نشست شورای فرهنگی استانداری به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد

2022 06 21
نشست شورای فرهنگی استانداری یزد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و با حضور اعضا در محل دفتر معاونت استانداری یزد برگزار شد .
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد:

همایش تجلیل از نخبگان علمی شهرستان مهریز

2022 06 18
همایش تجلیل از نخبگان علمی شهرستان مهریز با حضور مهندس شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.
برگزاری نشست هماهنگی بهره گیری از فضاهای دانشگاهی برای استقرار شرکت های دانش بنیان، خلاق، فناور و نوپا به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد/ مهندس شاه حسینی خبر داد:

اختصاص هزار میلیارد اعتبار از سوی بنیاد برکت به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان

2022 06 18
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در نشست هماهنگی بهره گیری از فضاهای دانشگاهی برای استقرار شرکت های دانش بنیان، خلاق، فناور و نوپا از اختصاص هزار میلیارد اعتبار از سوی بنیاد برکت به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد.

ساختار تولید ناخالص ملی مبتنی بر دو مولفه سرمایه گذاری و بهره وری است/ عزم جدی استان جهت معرفی یزد به عنوان قطب بهره وری و نوآوری کشور/ تدوین برنامه عملیاتی ارتقاء بهره وری در دستور کار قرار میگیرد/ آموزش مفاهیم حوزه نوآوری و بهره وری به مدیران و کارشناسان ارائه می شود

2022 06 07
استاندار یزد با بیان اینکه ساختار تولید ناخالص ملی مبتنی بر دو مولفه سرمایه گذاری و بهره وری است، گفت: هنر اصلی ما در مسیر توسعه و پیشرفت استان افزایش بهره وری سرمایه از طریق افزایش بهره وری و نوآوری و افزایش کیفیت است.

نشست تخصصی استاندار یزد با چهار شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یزد

2022 06 01
نشست تخصصی استاندار یزد با چهار شرکت دانش بنیان مستقر در مجموعه پارک علم و فناوری یزد برگزار و مسائل این مجموعه ها بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بر استفاده از ظرفیت کانون های تخصصی حوزه منابع انسانی در اجرای برنامه تحولی یزد نوین

2022 05 31
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اعضای کانون تفکر توسعه سرمایه انسانی استان یزد در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری دیدار و گفتگو کرد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از کارخانه نوآوری استان یزد

2022 05 31
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در روز دوشنبه 9 خردادماه 1401 از کارخانه نوآوری استان بازدید کرد.

برگزاری چهارمین نشست تخصصی راه اندازی سامانه آنلاین ارزیابی مدیران و کارمندان ادارات به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2022 05 27
چهارمین نشست تخصصی راه اندازی سامانه آنلاین ارزیابی مدیران و کارمندان ادارت به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد.

برگزاری هشتمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد

2022 05 26
هشتمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد عنوان کرد:

حمایت همه جانبه استان در راستای تحقق ماموریت های کانون

2022 05 13
 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: استانداری هرگونه حمایتی که باید در راستای تحقق ماموریت های مهم فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان  صورت گیرد، صورت خواهد کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری عنوان کرد؛

ضرورت برگزاری شایسته جشنواره فجر تا فجر در استان

2022 05 10
معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد در اولین جلسه شورای اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر در استان گفت: باید تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این جشنواره در استان اندیشیده شود.
به همت یک شرکت دانش بنیان؛

سامانه نظارتی مردم بر عملکرد مدیران و کارمندان دولت در یزد راه اندازی می شود

2022 05 10
نشست هم اندیشی اجرایی شدن سامانه ارزیابی عملکرد مدیران، کارمندان و کارشناسان توسط مردم به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری یزد برگزار شد.

دیدار مردمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد

2022 05 02
همزمان با برگزاری یکشنبه های مردمی جمعی از مردم با معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد دیدار کردند.

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد یزد تجلیل شد

2022 04 29
مراسم بزرگ داشت روز استاد و تجلیل از پژوهشگران برتر در دانشگاه آزاد یزد با حضور مهندس شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

بورسیه شغلی دانشجویان در شرکت های دانش بنیان یزد کلید می خورد

2022 04 29
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از اجرای طرح بورسیه شغلی دانشجویان در شرکت های دانش بنیان یزد به صورت پایلوت خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست ذیحسابان استان گفت:

ذیحسابان ناظران حین خرج دولت و مامور تحقق شعار دولت برای فساد ستیزی هستند

2022 04 28
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با اشاره به شعار شفافیت، پاکدستی، فساد ستیزی دولت سیزدهم بر رعایت قوانین و مقررات در حوزه مالی تاکید کرد و گفت: ذیحسابان به عنوان ناظران حین خرج دولت در دستگاههای اجرایی و  مامور تحقق شعار دولت هستند.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار؛

آخرین وضعیت شرکت های فناوری اطلاعات استان یزد بررسی شد

2022 04 28
جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت های فناوری اطلاعات استان یزد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد بررسی شد.

با حضور استاندار و معاون توسعه مدیریت استانداری یزد برگزار شد؛ نشست تخصصی با شرکت های دانش بنیان

2022 04 28
نشست تخصصی با شرکت های دانش بنیان با حضور استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد.
با حضور استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد؛

رونمایی از محصول دانش بنیان یاتاقان کفشک بابیتی شرکت صافات

2022 04 28
با حضور استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از محصول دانش بنیان یاتاقان کفشک بایتی رونمایی شد.

کاهش ساعت کاری دستگاه‌های اداری در ماه مبارک رمضان

2022 04 03
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزدگفت: ساعت کاری ادارات در ماه رمضان یک ساعت زودتر خاتمه می‌یابد.
حضور ویدئو کنفرانسی معاون توسعه مدیریت و منابع در نشست هماهنگی اجرای برنامه های تحولی 1401/ مهندس شاه حسینی:

تعاملات با مرکز در راستای تحقق برنامه تحولی استان

2022 03 27
معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری گفت: در حوزه معاونت توسعه مدیریت ومنابع اولین برنامه تحولی را براساس برنامه ای که در هیئت دولت ارائه شد و هم برنامه های ریاست جمهوری، در جلسه شورای معاونین مطرح شد و با زحمات همکاران در دفاتر زیر مجموعه، مورد تایید استاندار قرار گرفته و به تهران ارسال گردید.
استاندار یزد در نشست بررسی ظرفیت ها، مسائل و موانع تحقق شعار سال عنوان کرد:عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی و قانونی است/ کلیه ظرفیت ها و زیرساخت های موجود جهت تحقق شعار سال، در استان یزد وجود دارد/ بسیج تمام ظرفیت ها و امکانات استان برای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»/تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان؛ برای نخستین بار...

لزوم معرفی مشاور و مسئول ویژه ای از هر دستگاه جهت ارتباط مستقیم شرکت های این حوزه و حل مسائل آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن/ تعریف ویژه پروژه های عملیاتی حوزه اقتصاد دانش بنیان در برنامه تحولی سال ۱۴۰۱ استان/ تدوین آیین نامه ای جهت تهیه و استفاده دستگاه ها و بخش خصوصی استان از محصولات و تولیدات شرکت های دانش بنیان فعال در استان

2022 03 25
استاندار یزد عمل به شعار سال را یک تکلیف شرعی و قانونی دانست و خاطرنشان کرد: از همه توان استان برای تحقق شعار سال استفاده خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

بهزیستی سازمانی با تنوع فعالیت و گستردگی ماموریت بسیار بالا است

2022 03 18
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزدگفت: بهزیستی از جمله سازمان هایی است که تنوع فعالیت و گستردگی ماموریت در آن بسیار بالا و حقوق و مزایای پایین است.
استاندار یزد در نشست مشترک با معاونین و مدیران کل استانداری عنوان کرد:

کسب رضایت پروردگار متعال و مردم و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اساس کار مدیران باشد/ ضرورت اهتمام جدی برای پاسخگویی مستقیم به اقشار مختلف مردم بالاخص در روزهای یکشنبه/ اقدامات تحولی در راس امور قرار گیرد

2022 03 17
استاندار یزد با بیان اینکه کسب رضایت پروردگار متعال و مردم و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید اساس کار مدیران باشد، خاطرنشان کرد: مدیران باید روزهای یکشنبه خود را به پاسخگویی مستقیم و حضوری به اقشار مختلف مردم اختصاص دهند.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد برگزار شد:

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اداری مالی استانداری یزد

2022 03 12
آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداری مالی استانداری یزد با حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع استانداری وجمعی از مدیران، در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزد

2022 03 01
مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزد با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری  و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد:

عزت و اقتدار میهن اسلامی ثمره خون شهداست

2022 02 27
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در نشست کارگروه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی ثمره خون شهداست.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد:

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علم و هنر یزد

2022 02 23
مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی استان یزد با حضور رئیس جهاددانشگاهی کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد برگزار شد

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از اداره کل پست استان

2022 02 22
 مهندس شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ضمن بازدید از اداره کل پست استان در جریان نحوه ارائه خدمات پستی  به مردم قرار گرفت .

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از کارگاه تولیدی لامپ های LED

2022 02 22
مهندس شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از کارگاه تولیدی لامپهای LED معلولین تحت پوشش بهزیستی بازدید کرد.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد

2022 02 12
آیین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد با حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و جمعی از مسئولین برگزار شد.

حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در جشن انقلاب

2022 02 12
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد همراه با مردم و دیگر مسئولان  دارالعباده در جشن 43 سالگی انقلاب شرکت کرد.
معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری یزد در نشست راهکارهای ایجاد اشتغال بانوان فارغ التحصیل عنوان کرد:

باید با احصاء خطاهای گذشته اتفاقات خوبی را در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان رقم بزنیم

2022 02 10
معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری یزد گفت: باید با احصاء مشکلات و خطاهای گذشته و تقویت نقاط قوت در زمینه اشتغال به ویژه اشتغال بانوان اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم.
معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری یزد در نشست راهکارهای ایجاد اشتغال بانوان فارغ التحصیل عنوان کرد:

باید با احصاء خطاهای گذشته اتفاقات خوبی را در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان رقم بزنیم

2022 02 10
معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری یزد گفت: باید با احصاء مشکلات و خطاهای گذشته و تقویت نقاط قوت در زمینه اشتغال به ویژه اشتغال بانوان اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم.
باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد صورت گرفت:

بهره برداری از ۷۰ پروژه با ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در بهاباد

2022 02 05
همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امام جمعه بهاباد، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و گازرسانی با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه مورد بهره برداری قرار گفت.

دیدار صمیمانه سرپرست و کارمندان فرمانداری اشکذر با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

2022 02 03
سرپرست و کارمندان فرمانداری اشکذر با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد دیدار و گفتگو کردند.

بهره گیری از ظرفیت های استان برای توسعه حوزه علم و فناوری در دستور کار جدی استان/ توجه به صنایع “های - ‌تک” و سبز، یکی از مهمترین مطالبات مردم استان

2022 01 29
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به اهمیت حوزه علم و فناوری و ریل گذاری استان در حوزه اقتصاد دانش بنیان گفت: بهره گیری از ظرفیت های استان برای توسعه حوزه علم و فناوری در دستور کار جدی استان است.
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد:

اولین نشست شورای سیاست گذاری مالکیت فکری استان

2022 01 26
اولین نشست شورای سیاست گذاری مالکیت فکری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و اعضای شورا برگزار شد.
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت:

حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در جمع فرزندان بهزیستی استان

2022 01 24
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع فرزندان بهزیستی استان حضور یافت.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با حضور معاونین استاندار

2022 01 24
 مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با حضور  معاونین استاندار یزد برگزار شد.

حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در همایش بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش

2022 01 20
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار یزد به صورت ویدیو کنفرانسی در همایش ملی بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورشکه با حضور دکتر احمد وحیدی؛ وزیر کشور برگزار شد، حضور یافت.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به همراه معاون وزارت علوم از پارک علم و فناوری / افتتاح ۲ طرح دانش بنیان در استان

2022 01 18
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به همراه معاون وزارت علوم،تحقیقات و فناوری از پارک علم و فناوری یزد بازدید کردند و در این بازدید از نخستین خودروی خرج گذاری چال های انفجاری ایران رونمایی و همچنین مرکز توسعه فناوری های نوین معدنکاری ایرانیان را افتتاح کردند.
یکشنبه های مردمی؛

پاسخگویی مستقیم استاندار، معاونین و مدیران کل استانداری یزد به اقشار مختلف مردم استان

2022 01 17
معاون هماهنگی امور عمرانی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیر کل حوزه استاندار یزد به نمایندگی از استاندار، پاسخگوی مسائل و خواسته های اقشار مختلف مردم بودند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

پژوهش و آموزش مهمترین مولفه های تحول در اصلاح ساختارها است

2022 01 12
معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد در جلسه کارگروه تخصصی، آموزش، پژوهش فناوری و نوآوری استان گفت: برای اینکه بتوانیم  ساختارهای موجود را اصلاح و متحول سازیم باید به پژوهش و آموزش به عنوان یکی از مهمترین مولفه ها توجه ویژه داشته باشیم.

کمیته اماکن رفاهی بین راهی تشکیل شد

2022 01 12
کمیته اماکن رفاهی بین راهی استان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد.

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد

2022 01 12
آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، مديركل دفتر مركزي حراست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعی از مدیران و مسئولین برگزار شد.
نمایش ۲۰۱ - ۳۰۰ از ۱٬۲۸۳ نتیجه