اخبار


پیگیری تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور به استان توسط استاندار

2023 12 13
نشست بررسی وضعیت تحقق مصوبات بانک‌ها و تسهیلات طرح های اقتصادی در سفر رئیس جمهور به استان یزد با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و استاندار یزد، مدیران عامل بانک‌های کشور و مدیران اقتصادی استان برگزار شد.
به منظورپیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد برگزار شد؛

نشست استاندار یزد با سرپرست امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه

2023 10 10
نشست استاندار یزد با سرپرست امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه به منظور پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و اعتبارات حوزه فرهنگی، گردشگری و ورزشی استان برگزار شد.
در دیدار استاندار یزد با معاون اجرایی رئیس جمهور؛

مسائل مربوط به اجرای مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان مورد پیگیری قرار گرفت

2023 09 26
استاندار یزد با معاون اجرایی رئیس جمهور دیدار و به طرح و پیگیری مسائل مربوط به اجرای مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان پرداخت.

برگزاری جلسه بررسی مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری

2023 05 18
جلسه بررسی مصوبات سفر دور دوم ریاست محترم جمهوری به استان یزد برگزار شد.

دیدار استاندار یزد با وزیر ورزش و جوانان و پیگیری تحقق مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان

2023 04 26
استاندار یزد در جریان سفر به تهران با وزیر ورزش و جوانان دیدار و به پیگیری «تحقق مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان» پرداخت.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد؛

یزد، خراسان جنوبی و بوشهر پیشتاز در اجرای مصوبات سفر‌های استانی

2023 02 03
محسن منصوری گفت: مصوبات سفر‌های استانی در یزد، خراسان جنوبی و بوشهر درصد پیشرفت فیزیکی قابل‌ توجهی داشته‌اند.

عملکرد رو به رشد دولت در اجرایی کردن مصوبات سفر اول

2023 01 30
فرماندار بافق از عملکرد خوب دولت و تخصیص اعتبارات لازم در شهرستان بافق خبر داد.
استاندار یزد در اولین نشست ارزیابی مسائل مربوط به سفر رییس جمهور به استان مطرح کرد؛

حماسه مردم استان در سفر رییس جمهور به استان؛ مصداق عملی جهاد تبیین/ امید آفرینی، اعتماد آفرینی و شکل گیری سرمایه اجتماعی برای نظام؛ ابر دستاورد این سفر/ ضرورت برنامه ریزی و تلاش جدی در راستای تحقق سخنان آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در سفر به استان

2023 01 18
دکتر فاطمی حماسه مردم استان در سفر رییس جمهور را مصداق عملی جهاد تبیین دانست و گفت: ابر دستاورد این سفر امید آفرینی، اعتماد آفرینی و شکل گرفتن سرمایه اجتماعی برای نظام بود که بسط این سرمایه اجتماعی یکی از مهمترین رسالت های استان است.
آیت‌الله رئیسی در نشست مطبوعاتی پایان سفر به یزد:

سفرهای استانی تا رفع مشکلات در استان‌ها ادامه خواهد یافت/ در اجرای طرح انتقال آب به فلات مرکزی سرعت مهم است اما کیفیت فدای سرعت نخواهد شد/ پیگیری و اجرای مصوبات در منظر مردم از اهداف مهم دولت در سفرهای استانی است

2023 01 14
رئیس جمهور با تاکید بر ادامه سفرهای استانی گفت: بنای دولت بر این است که سفرها را تا رفع مشکلات در استان‌ها ادامه دهد و شخصا معتقد به مباشرت در کارها هستم. گزارش‌های مکتوب و مستند را کافی نمی‌دانم و براساس تجربه کاری، حضور در میان مردم برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را راهگشا می‌دانم.
با حضور رئیس جمهور و استاندار یزد صورت گرفت؛

رونمایی از طرح بزرگ بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم در استان یزد

2023 01 14
با حضور رئیس جمهور و استاندار یزد از طرح بزرگ بالندگی ۴ هزار حافظ قرآن کریم در استان یزد رونمایی شد.

حضور رئیس جمهور بر سر مزار شهید آیت‌الله صدوقی

2023 01 13
رئیس جمهور بر سر مزار شهید آیت‌الله صدوقی از شهدای محراب حاضر شد و به این شهید والامقام ادای احترام کرد.

بررسی مشکلات کشاورزان در بازدید وزیر جهاد کشاورزی از شهرستان تفت

2023 01 13
در سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان تفت که با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی انجام شد، مشکلات کشاورزان از جمله وضعیت نامناسب قنوات مطرح گردید.

پیام قدردانی مشترک نماینده ولی فقیه در استان یزد و استاندار از حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس محترم جمهور و برنامه های سفر استانی

2023 01 13
نماینده ولی فقیه در استان یزد و استاندار در پیامی مشترک  از حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس محترم جمهور و برنامه های سفر استانی قدردانی کردند.
دکتر رئیسی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد:

مردم یزد جلوه بصیرت، زمان‌شناسی و آمادگی اطاعت از فرامین رهبری را به نمایش گذاشتند/ اعتماد و امیدآفرینی ابرپروژه دولتمردان دولت سیزدهم است/ افرادی که مانع پیشرفت و تحول نظام اداری هستند را بدون رودربایستی کنار بگذارید

2023 01 13
رئیس جمهور، اعتماد و امیدآفرینی را ابرپروژه دولتمردان دولت سیزدهم عنوان کرد و اظهار داشت: اعتماد و امیدآفرینی فقط با اقدام و عمل و کار جهادی محقق می شود و نخستین الزام اعتماد و امیدآفرینی داشتن روحیه تحول خواهی در مدیران است.
آیت‌الله رئیسی در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در یزد:

هیچ کس حق ندارد به هیچ عنوان با نگاه سلیقه‌ای با مسائل زنان برخورد کند/ جمهوری اسلامی حافظ حقیقی حقوق زنان است/ امروز زنان ایرانی با سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی غربی را به خطر انداخته‌اند

2023 01 13
رئیس جمهور با بیان اینکه الگویی که جمهوری اسلامی ایران از زن نقش‌آفرین و مؤثر در علم‌آموزی، سیاست، فرهنگ، اقتصاد و ورزش با حفظ عفاف و حجاب ارایه کرده، خشم و عصبانیت غربی‌ها را برانگیخته است، تصریح کرد: امروز و در جنگ اراده‌ها زنان ایرانی با سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی غربی را به خطر انداخته‌اند.

پیشرفت دانش بنیان‌ها رفع نیازهای داخل را به ارمغان می‌آورد

2023 01 13
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از مرکز جامع سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی (دانش‌بنیان) نسبت به حضور دختران جوان بعنوان جلوداران عرصه دانش بنیان‌ها اشاره  کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

به تربیت نسل صالح از دامن پاک مادران خطه یزد امیدواریم

2023 01 13
دکتر انسیه خزعلی در بازدید از مدرسه شاهد پوررضایی استان یزد ضمن تبریک روز زن و خوشحالی از فعالیت مدارس فرهنگی و مذهبی  بر تربیت دانش آموزان تاکید  کرد.
رئیس جمهور در اجتماع پرشور مردم شهرستان خاتم یزد:

مشکلات باعث نشده مردم در دفاع از انقلاب دچار سستی شوند/ امروز به یک نگاه تحولی در نظام اداره کشور نیاز داریم/ دولت در برخورد با فساد به اعتراض‌های خواص اهمیت نمی‌دهد چرا که مهم برای ما منافع مردم است

2023 01 13
رئیس جمهور با بیان اینکه مردم شاید مشکلات را تحمل کنند، اما فساد و تبعیض را تحمل نخواهند کرد، اظهار داشت:‌ چنانچه از هر بخشی خبری از فساد و یا زمینه بروز روابط ناسالم اداری به اطلاع بنده برسد، یقین بدانید با همه توان با آن برخورد خواهم کرد. و اگر جیغ عده‌ای هم از این برخوردها بلند شود برای ما اهمیت ندارد، چون برای ما مهم منافع عموم مردم است.
وزیر «جبران خسارت سرمازدگی باغات دردستورکارقراردارد

حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان مروست

2023 01 13
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی  در بدو ورود به شهرستان مروست با حضور در گلزار شهدای این  شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.  به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست به نقل از سازمان جهادکشاورزی استان: مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی...

وزیر کشور وارد ابرکوه شد

2023 01 13
وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به استان یزد در قالب کاروان دولت سیزدهم، وارد شهرستان ابرکوه شد.
در نخستین برنامه از دومین روز از سفر رئیس جمهور به استان یزد صورت گرفت؛

افتتاح دو واحد احیای مستقیم و خط تولید کلاف مجتمع فولاد بافق در مراسمی با حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و استاندار یزد

2023 01 13
با حضور رئیس جمهور واحد احیای مستقیم مجتمع فولاد بافق و همچنین خط تولید کلاف صنعتی و ساختمانی این کارخانه افتتاح شد.
استاندار یزد در نشست طلایه‌داران پیشرفت استان یزد خبر داد:

امضای ۶۷ تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزشی بالغ بر197 هزار میلیارد میلیارد تومان در جریان سفر رییس جمهور به استان/ انجام سرمایه گذاری در تمامی ۱۱ شهرستان استان

2023 01 12
نشست طلایه داران پیشرفت ایران؛ ویژه فرصت های سرمایه گذاری و توسعه  اقتصادی استان یزد  به ریاست رئیس جمهور و با حضور معاون اجرائی رئیس جمهور، استاندار یزد و جمعی از فعالین اقتصادی استان برگزار شد.
آیت‌الله رئیسی در نشست طلایه‌داران پیشرفت در استان یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است/ بسیاری از تولیدات صنعتی استان یزد نه تنها در منطقه بلکه در جهان نام‌آور است/ فعالان بخش خصوصی با هدف ارتقای بهره‌وری به همه بخش‌های اقتصادی وارد شوند

2023 01 12
رئیس جمهور با بیان اینکه فعالان اقتصادی باید هم امید داشته باشند و هم امیدآفرینی کنند، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی باعث تقویت و ارتقای امید و اعتماد عمومی می‌شود و تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است.
در ادامه برنامه‌های سفر به استان یزد؛

آیت‌الله رئیسی از اولین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی بازدید کرد

2023 01 12
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان یزد، از اولین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی که در شهرک صنعتی یزد برپا شده است، بازدید کرد.
دکتر رئیسی در مراسم جشن احیای ۷۶ واحد راکد صنعتی یزد:

واحدهای صنعتی زیادی در سنوات گذشته به ناحق و ناروا دچار رکود و تعطیلی شدند/ احیای ۳ هزار واحد راکد نشان داد که امکان راه‌اندازی این واحدها در گذشته نیز وجود داشته است/ نهضت احیای واحدهای صنعتی تعطیلی و نیمه تعطیل باید با قوت ادامه یابد

2023 01 12
رئیس جمهور با بیان اینکه متأسفانه در سنوات گذشته به ناحق و ناروا بسیاری از واحدهای صنعتی دچار رکود یا تعطیلی شده است، اظهار داشت: وقتی اعلام می‌شود بیش از ۳ هزار واحد صنعتی در این دوره مجدداً به چرخه تولید بازگشته‌اند، نشان می‌دهد امکان راه‌اندازی این صنایع در سنوات قبل نیز وجود داشته، اما دچار بی‌توجهی و اهمال‌کاری برخی مدیران شده است.
در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به یزد صورت گرفت؛

بازدید دکتر رئیسی از کارخانه احیاشده تولید رادیاتور یزد

2023 01 12
رئیس جمهور در جریان برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان یزد از کارخانه احیا شده تولید رادیاتور یزد بازدید کرد.

وزیر کشور از روند اجرای عملیات عمرانی فرهنگسرای بهمن یزد بازدید کرد

2023 01 12
دکتر احمد وحیدی روز پنج شنبه که به یزد سفر کرده است، از روند اجرای عملیات عمرانی فرهنگسرای بهمن یزد بازدید کرد.
آغاز عملیات احداث ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در یزد؛

آیت‌الله رئیسی: رفع مشکلات در زمینه ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن از موضوعات بسیار مهم مورد تأکید دولت مردمی است/ تجربه ساخت واحدهای مسکونی ویلایی و حیاط‌دار در یزد باید در سراسر کشور تکرار شود

2023 01 12
با حضور و دستور رئیس جمهور عملیات اجرایی احداث ۲۳ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به طور همزمان در ۴ شهر استان یزد آغاز شد.

دیدار وزیر کشور با خانواده معظم شهیدان والامقام عابدین قائمی و اسدالله و محمد حسین انتظاری

2023 01 12
وزیر کشور با خانواده معظم شهیدان والامقام عابدین قائمی و  اسدالله و محمد حسین انتظاری دیدار و گفتگو کرد.
بازدید وزیر کشور از سیل بندهای استان یزد/ دکتر وحیدی:

اقدامات موثری در راستای مقابله با سیل در استان یزد صورت گرفته است

2023 01 12
وزیر کشور در جریان سفر به استان یزد از سیل بندهای استان بازدید و به بررسی اقدامات صورت گرفته به منظور مقابله با بحران سیل پرداخت.

بازدید وزیر کشور از کارخانجات لیلیان بافت یزد و بررسی مسائل این مجموعه

2023 01 12
وزیر کشور  از کارخانجات لیلیان بافت یزد بازدید و در قالب نشستی به بررسی مسائل و مشکلات آن پرداخت.
دکتر رئیسی در اجتماع باشکوه مردم استان یزد در حسینیه امیرچقماق:

پیام حضور باشکوه مردم در استقبال از دولت مردمی حمایت از ارزش‌های انقلاب و اعلام حضور به رهبری است/ بهره‌گیری از مشارکت مردم، هنر و رمز موفقیت در دولت سیزدهم است/ اجرای طرح عظیم آبرسانی به یزد، تامین مسکن و فعال‌سازی ظرفیت‌های اشتغال‌آفرینی از برنامه‌های مهم دولت برای یزد است

2023 01 12
رئیس جمهور با تشکر از استقبال با شکوه مردم استان یزد از دولت مردمی، تصریح کرد: بهره‌گیری از مشارکت مردم، هنر و رمز موفقیت در دولت سیزدهم است و علیرغم تلاش‌های دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی، به لطف خدا آینده ما درخشان خواهد بود.
آیت‌الله رئیسی در مراسم افتتاح عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس به یزد و کرمان:

دشمن می‌خواست با تهدید و تحریم پیشرفت کشور را متوقف کند، اما ملت ایران در نبرد اراده‌ها تسلیم نشد/ اجرای طرح عظیم انتقال آب در شرایط تحریمی از جلوه‌های روشن اراده مسئولان برای آبادانی کشور است/ الگوی مصرف در آب، برق و گاز در کشور باید اصلاح شود

2023 01 12
رئیس جمهور افتتاح ۱۶ طرح صنعت آب و برق در استان یزد و آغاز اجرای طرح عظیم انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی در شرایط تحریمی را از جلوه‌های روشن عزم و اراده مسئولان برای آبادانی کشور و رفاه اجتماعی مردم توصیف کرد.
استاندار یزد در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ پروژه صنعتی آب و برق در استان یزد مطرح کرد؛

تامین آب پایدار فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد/ انتقال آب از دریا به استان یزد، ابر پروژه عمرانی و تمدنی در استان است

2023 01 12
استاندار یزد تامین آب پایدار را فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است دانست و گفت:  انتقال آب از دریا به استان یزد، ابر پروژه ای عمرانی و تمدنی در استان است.
دکتر رئیسی در بدو ورود به استان یزد:

امیدوارم در دیدارهای عمومی با مردم استان یزد بخشی از دین خود به آنان را ادا کنیم/ مشکلات یزد و راهکارهای رفع آنها از قبل جمع‌آوری و احصا شده است

2023 01 12
رئیس جمهور اظهار داشت: پیش از سفر ما به یزد هیئت‌های مختلفی به این استان اعزام شده و نظرات مختلف درباره مشکلات یزد و راهکارهای رفع آنها را جمع‌آوری کرده‌اند و امیدواریم با این اطلاعات بتوانیم آنچه را دغدغه مردم این استان است، پیگیری و برای رفع آنها به تصمیم برسیم.
حضور دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در جلسه شورای اداری ، جمع اصحاب فرهنگ و هنر وبازدید از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی،هنری شهرستان مروست

حضور دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در شهرستان مروست

2023 01 12
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مروست ؛ محمدمهدی اسماعیلی، پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مروست گفت: مشکلات این کشور حل شدنی است و باید همه همت خود را بگذاریم تا مشکلات حل شود، کشور به برکت پشتیبانی مردم و تلاش مسئولان روزهای خوبی در پیش دارد و همه پیش بینی‌ها در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی نشان می‌دهد که با عزم و اراده‌ای که دولت انقلابی و...
در دومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی؛

آیت رئیسی به منظور انجام سفری دو روزه وارد استان یزد شد

2023 01 12
رئیس جمهور در دومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی دقایقی پیش وارد استان یزد شد.

پیام مشترک«نماینده ولی فقیه در استان یزد»، «نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری» و« استاندار یزد» برای حضور آگاهانه و پرشور مردم استان در دیدار عمومی با رئیس محترم جمهور

2023 01 11
«نماینده ولی فقیه در استان یزد»، «نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری» و« استاندار یزد» در پیامی مشترک مردم استان را به حضور آگاهانه و پرشور در دیدار عمومی با رئیس محترم جمهور دعوت کردند.

برگزاری نشست بررسی و تصمیم گیری در خصوص مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور

2023 01 11
آخرین نشست بررسی و تصمیم گیری در خصوص مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
استاندار یزد در نشست مشترک با فرمانداران، شهرداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا مطرح گرد؛

تداوم نشست های هم اندیشی با دهیاران، شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهر و روستا جهت احصای مسائل و مشکلات/ جذب ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی از مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان/ ۳۱ سفر شهرستانی و محله ای طی یکسال گذشته موید نگاه ویژه مدیریت استان به حضور در میان مردم و احصاء میدانی مسائل

2023 01 10
استاندار یزد با اشاره به لزوم تداوم نشست های هم اندیشی با دهیاران، شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهر و روستا جهت احصای مسائل و مشکلات، گفت: باید تصمیمات اساسی برای حل مسائل روستاها و مسائل زیرساختی شهرها اتخاذ و در دستورکار قرار گیرد.
استاندار یزد در نشست هم اندیشی با نمایندگان انجمن های اولیا و مربیان مطرح کرد؛

مشارکت اولیا و مربیان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی ها؛ گامی در راستای تحقق اهداف دولت مردم

2023 01 09
استاندار یزد با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر «ایران قوی، دولت مردمی»، اظهارداشت: مشارکت اولیا و مربیان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی های این حوزه، بخشی از مردمی سازی دولت است.  
استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از جوانان یزد مطرح کرد؛

اساس ایجاد تحول، شکل گیری اراده جمعی برای تغییر وضعیت موجود به نفع آرمان های مطلوب مد نظر/ جوانان؛ موتور محرکه پیشرفت و توسعه در جامعه/ فراهم سازی زمینه های نقش آفرینی جوانان در روند توسعه استان

2023 01 09
استاندار یزد با بیان اینکه سهم و تاثیرگذاری همه اقشار جامعه در شکل گیری اراده های انسانی برای ایجاد تحول به نفع مردم و آرمان ها یکسان نیست، اظهارداشت: جوانان؛ موتور محرکه پیشرفت و توسعه در هر جامعه هستند.
استاندار یزد در جمع شرکت های دانش بنیان و فناور استان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور

2023 01 09
استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه استان به این مجموعه ها و اهتمام جدی برای فراهم سازی زمینه توسعه فعالیت های آن ها گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است.  
استاندار یزد در نشست هم اندیشی با روسای انجمن های زرتشتیان استان مطرح کرد؛

قدردان اقدامات و فعالیت های ارزنده زرتشتیان استان هستیم/ جامعه زرتشتیان یزد همواره نیک اندیش و خیراندیش بوده اند/ تزریق نقدی دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان

2023 01 09
استاندار یزد گفت: جامعه زرتشتیان یزد همواره نیک اندیش و خیراندیش بوده و در کمال صلح و آرامش منشاء خدمات بسیار زیادی در یزد بوده و هستند.
استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مطرح کرد؛

بهره مندی از ظرفیت بی بدیل پیشکسوتان جهاد و شهادت در اداره استان/ انتقال آب از دریا؛ بزرگترین رویداد عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان/ تحقق مطالبه دیرینه «تامین آب پایدار» مردم استان یزد با سفر رئیس جمهور به استان/ تمهید ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت برای تامین اعتبار انتقال آب از دریا به استان از محل حقوق دولتی معادن

2023 01 09
 استاندار یزد با اشاره به سفر رئیس جمهور و وزرا به استان در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه گفت: در جریان این سفر عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان یزد که بزرگترین رویداد عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان و فصل مشترک مطالبات عموم مردم است، آغاز می شود.
استاندار یزد در خبر ساعت 20 شبکه یزد مطرح کرد؛ انتقال آب از دریا به استان یزد؛ ابرپروژه عمرانی و تمدنی/ «تامین آب پایدار» فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان در طول دهه های گذشته/ آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از دریا به استان؛ اولین برنامه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان/ بهره برداری از بیش از 170 واحد طرح نهضت ملی مسکن استان و آغاز واگذاری اراضی...

حضور رئیس جمهور در حداقل یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته استان و گفت و گو با مردم آن/ ابلاغ قریب به دو هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار از حدود هفت هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار مصوب دور اول سفر به استان؛ ظرف شش ماه/ تبدیل استان یزد به کارگاه بزرگ عمرانی با تزریق بخشی از اعتبارات دور اول سفر/ دعوت از مردم استان جهت حضور در اجتماع مردمی ساعت 8 صبح روز پنجشنبه در محل میدان امیرچقماق یزد

2023 01 08
استاندار یزد در استودیو خبر ساعت 20 شبکه یزد حضور یافت به تشریح برخی از برنامه های سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت.
استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از صنعتگران، معدنکاران و تولیدکنندگان استان مطرح کرد؛

«تامین آب پایدار» فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد/ آبرسانی به 386 روستای استان با تانکر/ عزم و اراده جدی دولت سیزدهم برای حل نیازها و دغدغه های آبی استان یزد/ آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از دریا به استان در جریان سفر رئیس جمهور به استان/ تامین مالی پروژه انتقال آب از دریا به استان تا سقف 150 هزار میلیارد تومان؛ از محل حقوق دولتی معادن

2023 01 08
استاندار یزد "تامین آب پایدار" را یکی از دغدغه های دیرینه مردم استان دانست و گفت: رئیس جمهور در بدو ورود به استان با حضور در محل اجرای پروژه، دستور آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان را صادر و سپس خبر آغاز اجرای پروژه را در دیدار مردمی اعلام خواهند کرد.  
استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از مدیران مدارس شهرستان یزد مطرح کرد؛

اهمیت بسیار بالای حوزه آموزش و پرورش و ضرورت توجه ویژه به این حوزه/ تعلیم و تربیت مهمترین سرمایه ها و ثروت کشور بر عهده آموزش و پرورش و معلمین/ ضرورت فراهم سازی زمینه های ارتقاء جایگاه معلمین

2023 01 08
استاندار یزد با اشاره به اهمیت بسیار بالای حوزه آموزش و پرورش و ضرورت توجه ویژه به این حوزه گفت: در وصف اهمیت و جایگاه مجموعه آموزش و پرورش همین بس که منابع انسانی که مهمترین ثروت کشور هستند تحت تعلیم و تربیت جامعه فرهنگیان قرار می گیرند.
استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از فعالین سیاسی و دبیران و روسای احزاب و تشکل های سیاسی استان مطرح کرد؛

پیگیری های مستمر و شبانه روزی استان برای تامین آب پایدار برای استان

2023 01 07
دکتر فاطمی به پیگیری های مستمر و شبانه روزی استان برای تامین آب پایدار برای استان اشاره و خاطرنشان کرد: ماحصل پیگیری های 15 ماهه استان، تامین مالی اجرای پروژه انتقال آب از دریا به استان به ارزش 150 هزار میلیارد تومان؛ از محل حقوق دولتی معادن است.
استاندار یزد مطرح کرد؛

حضور عالی ترین مرجع اجرایی کشور در استان ها را لیله القدر اجرایی و اداری استان ها/ اختصاص ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن برای خط انتقال آب از دریا به استان

2023 01 07
استاندار یزد حضور عالی ترین مرجع اجرایی کشور در استان ها را لیله القدر اجرایی و اداری استان ها دانست و گفت: دلیل این نامگذاری این است که در جریان این سفرها، می تواند تصمیماتی اخذ شود که مقدرات استان ها تا ۱۰۰ سال آینده را تحت الشعاع قرار دهد.  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خبر داد؛

دیدار رئیس جمهور با مردم دارالعباده یزد در سفر دور دوم

2023 01 07
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از دیدار رئیس جمهور با مردم دارالعباده یزد در سفر دور دوم خبر داد.
استاندار یزد:بهره گیری از توان کارشناسی و مدیریتی اعضای سازمان های نظام مهندسی استان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان/ اختصاص ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای انتقال آب از دریا از محل حقوق دولتی معادن

اجرای خط پدافندی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان/ تصویب پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان به استان توسط شرکت های بزرگ معدنی یزد به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی در پرتو پیگیری های صورت گرفته/ آب و برق؛ از زیرساخت های اصلی برای توسعه و مانایی استان/ پروژه های انتقال آب و ایجاد نیروگاه های خورشیدی را به جد دنبال می‌کنیم

2023 01 07
استاندار یزد گفت: مدل فراگیر بهره مندی از توان کارشناسی و مدیریتی اعضای سازمان های نظام مهندسی در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان تهیه شود.
استاندار یزد مطرح کرد:

نانوایان؛ قشری شریف، پاکدست، زحمتکش و متعهد/ معرفی و تجلیل از نانوایان منصف و قانونمدار یزد/ انعطاف در قوانین به نفع مردم و نانوایان در دستور کار قرار گیرد/ تشکیل کمیته مشورتی متشکل از نانوایان به منظور افزایش مشارکت آن ها در تصمیم گیری ها/ لزوم بازبینی سهمیه آرد نانوایی ها و توزیع آن به صورت کارشناسی و به منظور مدیریت صف در این واحدها

2023 01 07
استاندار یزد گفت: نانوایان جامعه ای با شرافت، زحمتکش و خدوم بوده و تعهد و همت آن ها شایسته تقدیر است.
استاندار یزد در نشست مشترک با فعالین حوزه حمل و نقل درون شهری مطرح کرد؛

مسائل و مطالبات فعالین حوزه حمل و نقل درون شهری با جدیت پیگیری می شود/ اختصاص خط اعتباری ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل یکی از درخواست های استان در سفر ریاست جمهوری به استان/ کسری روزانه ‌۱۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب شرب در استان یزد/تصمیم بزرگ و آینده نگرانه دولت سیزدهم برای استان یزد/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا؛ یکی از مهمترین پروژه های سفر رییس جمهور به استان

2023 01 06
استاندار یزد با اشاره به برخی مسائل  و مطالبات رانندگان حمل و نقل درون شهری  گفت: مسائل و موضوعات موجود در بازه زمانی کوتاهی ایجاد نشده بلکه ریشه ای، ساختاری و مزمن است با این وجود قطعا در حد امکانات، مقدورات و اختیارات موجود در استان به آن ها رسیدگی می کنیم.  
استاندار یزد درجمع معتمدین محلات یزد مطرح کرد؛

یزد؛ نماد غلبه اراده انسانی بر محدودیت ها/ حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان، بستری ظرفیت ساز برای تسریع در روند توسعه یزد/ پروژه انتقال آب از دریا به استان یزد هدیه دولت و رئیس جمهور به مردم استان/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان به طول به طول 840 کیلومتر و با ظرفیت انتقال 200 میلیون مترمکعب آب

2023 01 06
استاندار یزد «آب» را فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان دانست و گفت: یکی از مهمترین پروژه های سفر رئیس جمهور به استان آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا است.
استاندار یزد در نشست مشترک با جمعی از اعضای حوزه های علمیه برادران استان مطرح کرد؛

کسری روزانه ‌۱۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب شرب در استان یزد/تصمیم بزرگ و آینده نگرانه دولت سیزدهم برای استان یزد/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا؛ یکی از مهمترین پروژه های سفر رییس جمهور به استان/ حمایت از شرکت های دانش بنیان؛ سرلوحه کار مسوولین استان

2023 01 04
استاندار یزد با اشاره به کسری روزانه ‌۱۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب شرب در استان یزد، از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به استان در جریان سفر رئیس جمهور به استان خبرداد.
استاندار یزد در نشست با سازمان های مردم نهاد استان مطرح کرد:

بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان/ حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان، بستری ظرفیت ساز برای تسریع در روند توسعه یزد

2023 01 03
استاندار یزد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در روز ۲۲ دی ماه جاری گفت: حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان ها، بستری ظرفیت ساز برای استان ها بوده و سبب تسریع قابل توجه در روند پیگیری و حل مطالبات می شود.  
با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی استاندار یزد و جمعی از بانوان فعال و شاخص از اقشار مختلف و احصای مسائل، خواسته ها و مشکلات آن ها

2023 01 03
نشست هم اندیشی استاندار یزد و  جمعی از بانوان فعال و شاخص از اقشار مختلف  برگزار و ضمن احصای مسائل، خواسته ها و مشکلات آن ها، قول پیگیری مطالبات آن ها را داد.

نشست مشترک استاندار یزد و جمعی از اعضای حوزه علمیه خواهران استان

2023 01 03
نشست مشترک دکتر فاطمی؛ استاندار یزد و جمعی از اعضای حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.
استاندار یزد:عزم جدی استان برای حل مسائل و دغدغه های رانندگان ناوگان حمل و نقل/ برگزاری جلسه ای با حضور مدیران استان برای حل مشکلات در استان و انعکاس و پیگیری مسائل قابل حل در سطح ملی

تخصیص بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ استان به نوسازی ناوگان حمل و نقل/ سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان؛ در جریان سفر رئیس جمهور

2023 01 03
استاندار یزد با بیان اینکه در جریان مسائل و مشکلات رانندگان استان قرار داریم، گفت: به زودی جلسه ای با حضور مدیران دستگاه های مرتبط با مسائل و دغدغه های رانندگان و نیز فعالین حوزه حمل و نقل برگزار و تصمیمات لازم جهت حل آن ها اتخاذ خواهد شد.
استاندار یزد مطرح کرد؛

سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان در روزهای 22 و 23 دی ماه/ آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به استان یزد در جریان سفر رئیس جمهور به استان/ منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه از محل "حقوق دولتی معادن" و نه از طریق واگذاری معادن تامین می شود

2023 01 02
نشست هم اندیشی استاندار یزد با اصحاب رسانه در خصوص سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان یزد برگزار شد.
استاندار یزد:لزوم توجه ویژه به اداره کل ورزش و جوانان؛ با توجه به گستردگی و اهمیت ماموریت های این مجموعه

وضعیت ورزش استان یزد در تراز استان صنعتی و معدنی یزد نیست/ تشکیل صندوق توسعه ورزش در راستای حمایت از این حوزه/ انتقال آب از منبعی پایدار به یزد؛ امری ضروری و واجب برای حیات یزد/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان در جریان سفر رئیس جمهور به استان/ ظرفیت سه برابری حجم آب انتقالی از دریا به استان در مقایسه با آب انتقالی از خط اول

2023 01 02
استاندار یزد گفت: حوزه فعالیت ها و ماموریت های اداره کل ورزش و جوانان استان، مهم و گسترده و جنس مخاطبین در ارتباط با این مجموعه با جنس مخاطبین سایر ادارات متفاوت و عمدتا جوانان هستند.
استاندار یزد:

حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از پیشران های مهم پیشرفت و توسعه و از مزیت های بزرگ استان/ جایگاه ویژه بخش گردشگری در ماموریت های مدیران استان/ EC بالا و حجم پایین آب یزد و ضرورت انتقال آب به استان / آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب با ظرفیت ۲۰۰ میلیون مترمکعب در سفر رئیس جمهور به استان

2023 01 02
استاندار یزد: بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از پیشران های مهم پیشرفت و توسعه و از مزیت های بزرگ استان هستند لذا توجه به این بخش، یک ضرورت و یک امر واجب است.
استاندار یزد:ناکافی بودن اعتبارات مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختصاص ۲۰ درصد از مبلغ دریافتی استان از محل یک درصد فروش معادن و ۱۵ درصد حقوق دولتی به برنامه های فرهنگی، اجتماعی/ تکریم هنرمندان، مانع زدایی از فعالیت های آن ها و تامین منابع پایدار مالی از رویکردهای مورد پیگیری استان در این حوزه/ «تامین آب پایدار» را فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان در جریان سفر رئیس جمهور به استان

2023 01 02
استاندار یزد با اشاره به ناکافی بودن اعتبارات مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی از همان ابتدای شکل گیری و آغاز فعالیت، گفت: یکی از تصمیمات اخذ شده در استان در راستای کاهش بخشی از دغدغه های این حوزه، افزایش قابل توجه سطح اعتبارات این مجموعه نسبت به سال های گذشته است.  
استاندار یزد:

تغییر و تحول در روندهای موجود به نفع مردم، یزد و کشور یکی از راهبردهای مورد پیگیری جدی استان/ مدیریت تحول یکی از رسالت های جامعه نخبگانی/ برنامه محوری و پیگیری جدی مسائل لازمه ایجاد تحول/ تدوین سند یزد نوین در ۱۵ محور و با ۱۸۰ پروژه تحولی با مشارکت بخش خصوصی، مردمی و اداری/ پذیرای نقدهای نخبگان در خصوص سند یزد نوین هستیم/ خود را موظف به پیگیری مسائل و دغدغه های نخبگان می دانیم

2023 01 02
استاندار یزد مدیریت تحول را یکی از رسالت های جامعه نخبگانی دانست و گفت: یکی از راهبردهای مهم و مورد پیگیری استان نیز تغییر و تحول در روندهای موجود به نفع مردم، یزد و کشور است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع موکب داران حسینی(ع):

پروژه آبرسانی‌؛ انقلابی بزرگ برای استان یزد

2023 01 02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع موکب داران حسینی(ع)گفت: با پیگیری های استاندار محترم و با موافقت شخص ریاست محترم جمهوری مبلغ 150 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به استان به طول 850 کیلومتر توسط دولت، تامین خواهد شد و 50 درصد اب انتقالی نیز به شرب مردم اختصاص پیدا خواهد کرد در واقع به تعبیری میتوان این پروژه را انقلابی بزرگ برای استان برشمرد.
استاندار یزد مطرح کرد؛

یزد؛ دومین مقصد دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور/ افزایش دور دوم سفرهای استانی به دو روز/ برگزاری نشست هیئت دولت برای اولین بار در خارج از پایتخت و در استان یزد

2023 01 01
استاندار یزد گفت: یزد؛ دومین مقصد دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور بوده و نشست هیئت دولت برای اولین بار در خارج از پایتخت و در استان یزد برگزار می شود.
با حضور معاون استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت؛

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد

2023 01 01
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد پیرامون موضوع انرژی و سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد.
  استاندار یزد مطرح کرد؛انعکاس و پیگیری حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری در نشست مشترک هیئت دولت با استانداران/ لزوم افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و دامداری و تاثیر قابل توجه آن بر هزینه های تولید/ افزایش رضایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با افزایش بهره وری

 سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان در تاریخ بیست و دوم دی ماه/ پیگیری 15 ماهه برای حل مسئله آب استان/ اعتبار مورد نیاز برای انتقال آب از دریا به استان معادل بودجه 100 سال استان یزد است/ عزم جدی دولت سیزدهم برای حل دغدغه های آبی استان/ دستور شخص رئیس جمهور برای تامین اعتبار مورد نیاز برای انتقال آب از دریا به استان

2022 12 31
نشست مشترک استاندار یزد با فعالین حوزه دام و طیور استان برگزار شد.
استاندار یزد:حجم اعتبارات مصوب دور اول سفر رئیس جمهور به استان تقریبا معادل بودجه ۸ سال استان بود/ احیای بسیاری از پروژه های غیرفعال استان با تزریق دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار ظرف پنج تا شش ماه بعد از انجام سفر/

یزد؛ دومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان ها/ برگزاری اجتماع مردمی و حضور در حداقل دو شهرستان استان از وجوه تمایز سفر دوم با اول رئیس جمهور/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان در جریان سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان/ حجم سه برابری میزان آب انتقالی از دریا در مقایسه با خط اول انتقال آب

2022 12 31
نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از ائمه جماعات مساجد، هیئت امنای مساجد و فعالین پایگاه های بسیج مساجد استان برگزار شد.
استاندار یزد مطرح کرد: اصناف و بازاریان یک از افتخارات استان یزد و زبانزد در کشور/ تصمیمات امروز، باید 100 سال آینده یزد را تضمین کند/ رتبه نخست کشوری یزد به لحاظ ضریب نخبگی به جمعیت/ یزد دارای مستعدترین منابع طبیعی به ویژه به لحاظ معادن/ قرارگیری یزد در بهترین موقعیت جغرافیایی از نظر تابش و تعداد روز آفتابی

عدم پاسخگویی آب انتقالی از خط اول به نیازهای آبی استان و لزوم اتخاذ تصمیماتی برای تامین آب از دیگر منابع پیگیری 15 ماهه برای حل مسئله آب استان/ اعتبار مورد نیاز برای انتقال آب از دریا به استان معادل بودجه 100 سال استان یزد است/ عزم جدی دولت سیزدهم برای حل دغدغه های آبی استان/ دستور شخص رئیس جمهور برای تامین اعتبار مورد نیاز برای انتقال آب از دریا به استان

2022 12 31
نشست مشترک استاندار یزد و گروه های منتخب اصناف، بازاریان و کسبه برگزار شد.