با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی استاندار یزد و جمعی از بانوان فعال و شاخص از اقشار مختلف و احصای مسائل، خواسته ها و مشکلات آن ها

نشست هم اندیشی استاندار یزد و  جمعی از بانوان فعال و شاخص از اقشار مختلف  برگزار و ضمن احصای مسائل، خواسته ها و مشکلات آن ها، قول پیگیری مطالبات آن ها را داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست مشترک با جمعی از بانوان فعال از اقشار مختلف، با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گفت: حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان ها، بستری ظرفیت ساز برای استان ها بوده و سبب تسریع قابل توجه در روند پیگیری و حل مطالبات می شود.  
استاندار یزد ادامه داد: در جریان سفر دو روزه رئیس جمهور و کابینه به استان ضمن آغاز عملیات اجرایی و افتتاح برخی پروژه ها، نظام مسائل استان بررسی و برای آن ها تصمیم گیری می شود.  
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ظرفیت بانوان استان، ظرفیت بی بدیلی است، گفت: معتقدم هیچ دولتی نتوانسته به نحو احسن و در تراز ظرفیت های موجود، اقدامات و بسترهای لازم برای فعالیت و نقش آفرینی بانوان را ایجاد کند.
دکتر فاطمی اظهارداشت: ایجاد فرصت شغلی برای بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی؛ متناسب با بوم یزد و استعدادهای موجود و تلاش در جهت رفع موانع موجود بر سر راه فعالیت آن ها امری مهم و در دستورکار استان است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای ورزشی مناسب و در شان بانوان یکی مطالبات جدی این قشر محسوب و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  
وی توجه به ظرفیت های فوق العاده بانوان و هموارسازی مسیر فعالیت آن ها را مهم دانست و گفت: باید کارویژه ای جهت فعالسازی ظرفیت های بانوان در راستای نقش آفرینی بیش از پیش آن ها در استان تشکیل شود.  
استاندار یزد در پایان بر تهیه مدل عملیاتی و مردمی نقش آفرینی بانوان در استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، علمی، آموزشی و ... تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات