استاندار یزد در نشست با سازمان های مردم نهاد استان مطرح کرد:

بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان/ حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان، بستری ظرفیت ساز برای تسریع در روند توسعه یزد

استاندار یزد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در روز ۲۲ دی ماه جاری گفت: حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان ها، بستری ظرفیت ساز برای استان ها بوده و سبب تسریع قابل توجه در روند پیگیری و حل مطالبات می شود.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست مشترک با سازمان های مردم نهاد استان به مسائل و درخواست های مطرح شده در نشست اشاره کرد و گفت: به منظور استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان، مانع زدایی از مسیر فعالیت آن ها و فراهم سازی زمینه فعالیت هر چه بهتر آن ها، یکی از جلسات شورای اداری استان به بررسی و حل مسائل این مجموعه ها اختصاص خواهد یافت.  

وی  در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در روز ۲۲ دی ماه جاری گفت: حضور مقامات بلند پایه اجرایی کشور در استان ها، بستری ظرفیت ساز برای استان ها بوده و سبب تسریع قابل توجه در روند پیگیری و حل مطالبات می شود.  
استاندار یزد ادامه داد: در جریان سفر دو روزه رئیس جمهور و کابینه به استان ضمن آغاز عملیات اجرایی و افتتاح برخی پروژه ها، نظام مسائل استان بررسی و برای آن ها تصمیم گیری می شود.  
دکتر فاطمی حضور عالی ترین مرجع اجرایی کشور در استان ها را لیله القدر اجرایی و اداری استان  ها دانست و تصریح کرد: دلیل این نامگذاری این است که در جریان این سفرها، می تواند تصمیماتی اخذ شود که مسیر توسعه استان را عوض کند.  
وی در پایان یکی از مهمترین رویدادهای سفر دو روزه  رئیس جمهور به استان یزد را آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به استان یزد دانست و اظهارداشت: به همت دولت، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه مذکور از محل "حقوق دولتی معادن" و نه از طریق واگذاری معادن تامین می شود که این موضوع اتفاقی بزرگ است.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات