استاندار یزد در جمع شرکت های دانش بنیان و فناور استان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور

استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه استان به این مجموعه ها و اهتمام جدی برای فراهم سازی زمینه توسعه فعالیت های آن ها گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست مشترک با شرکت های دانش بنیان و فناور استان  با اشاره به نگاه ویژه استان به این مجموعه ها و اهتمام جدی برای فراهم سازی زمینه توسعه فعالیت های آن ها گفت: در صورت عدم تغییر برنامه دیدار نخبگان استان با رئیس جمهور، نماینده ای از شرکت های دانش بنیان و فناور جهت طرح مسائل و مطالبات این مجموعه ها در این دیدار حضور خواهد داشت.  

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات در هر حوزه باید منجر به اقدام و تسهیل و تسریع در روند امور شود، اظهارداشت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است.  

استاندار یزد ادامه داد: نحوه برخورد در سیستم های اداری و بانکی ما در تراز انتظار رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیست و سازوکارهای موجود باید عوض شود.  

دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش «تامین آب پایدار» را مخرج مشترک مطالبات عموم مردم استان است، خاطرنشان کرد: تمام استانداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی، با دلسوزی و جدیت مسائل مربوط به این حوزه را پیگیری کردند.
 
وی با بیان اینکه در جریان سفر رئیس جمهور به استان آرمان و آرزوی دیرینه یزدی ها مبنی بر تامین آب پایدار برای حفظ حیات یزد محقق می شود، افزود: دولت سیزدهم برای اجرای این پروژه تا سقف 150 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل حقوق دولتی معادن تمهید کرده است.
 
استاندار یزد با بیان اینکه پروژه انتقال آب از دریا به استان به طول 730 کیلومتر، ظرفیت انتقال 200 میلیون مترمکعب آب به استان را داراست، تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته، پروژه ای در بُعد استانی با این حجم سرمایه گذاری در کشور وجود نداشته است.
 
دکتر فاطمی در پایان از مجموعه شرکت های دانش بنیان و فناور استان دعوت کرد تا در اجتماع مردمی استان و استقبال از رئیس جمهور در روز پنجشنبه 22 دی ماه در محل میدان امیرچقماق یزد حضور یابند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات