استاندار یزد در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ پروژه صنعتی آب و برق در استان یزد مطرح کرد؛

تامین آب پایدار فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد/ انتقال آب از دریا به استان یزد، ابر پروژه عمرانی و تمدنی در استان است

استاندار یزد تامین آب پایدار را فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است دانست و گفت:  انتقال آب از دریا به استان یزد، ابر پروژه ای عمرانی و تمدنی در استان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ پروژه صنعتی آب و برق در استان یزد، با بیان اینکه دی ماه در تقویم استان یزد دارای لحظات بسیار شیرین، ارزشمند و ماندگار در تاریخ یزد است گفت: یکی از وقایع مهم دی ماه، سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان در تاریخ ۱۲ دی ماه است که ایشان در این سفر مسئله اساسی و مهم استان یزد را آب عنوان کردند.  
استاندار یزد خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در جریان این سفر بر اجرای خط انتقال آب به ایران مرکزی توصیه و تاکید کردند.  
وی با بیان اینکه در روز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان نیز هوا بارانی و برفی بود، افزود: مردم قدرشناس و ولایتمدار یزد با حضور پرشور خود ولایتمداری و وفاداری به انقلاب را ثابت کردند‌.  
دکتر فاطمی، امروز را یکی از روزهای مهم و به یادماندنی برای مردم استان یزد دانست و تصریح کرد:  امروز با آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به ایران مرکزی، در تاریخ استان یزد دومین رویداد بزرگ و تاریخی با حضور رئیس جمهور محبوب و مردمی شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه پروژه مذکور فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است، اظهارداشت: این پروژه به همت دولت خدمتگذار سیزدهم و همراهی همه مسئولین و به ویژه وزیر نیرو دنبال شد و امروزشاهد آغاز عملیات اجرایی این ابر پروژه عمرانی و تمدنی در استان یزد هستیم.
استاندار یزد اضافه کرد: پروژه های بسیار بزرگی در حوزه وزارت نیرو در استان یزد رقم خورده که در نوع خود بی نظیر و شایسته تقدیر است.  
دکتر فاطمی در پایان از اقدامات و فعالیت های وزیر  انقلابی و پیگیر نیرو  به ویژه در حوزه مدیریت برق و خاموشی های تابستان جهت ایجاد کمترین خسارت به بخش تولید قدردانی کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات