پیام مشترک«نماینده ولی فقیه در استان یزد»، «نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری» و« استاندار یزد» برای حضور آگاهانه و پرشور مردم استان در دیدار عمومی با رئیس محترم جمهور

«نماینده ولی فقیه در استان یزد»، «نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری» و« استاندار یزد» در پیامی مشترک مردم استان را به حضور آگاهانه و پرشور در دیدار عمومی با رئیس محترم جمهور دعوت کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «نماینده ولی فقیه در استان یزد»، «نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری» و« استاندار یزد» در پیامی مشترک مردم استان را به حضور آگاهانه و پرشور در دیدار عمومی با رئیس محترم جمهور دعوت کردند.
 
در این پیام آمده است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 این روزها استان یزد میزبان رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، معاونان رئیس جمهور و جمعی از وزراست تا ضمن اتخاذ تدابیر ارزنده برای توسعه و پیشرفت استان، پروژه های ارزشمند و تاثیرگذار در عمران و آبادانی این سامان به ویژه در حوزه های  آب، مسکن، صنعت و فرهنگ را مورد بهره‌برداری قرار داده و دستور آغاز عملیات اجرای پروژه بی نظیر انتقال آب از خلیج فارس را صادر نمایند.  
 از این‌رو سفر پیشرو سفری پر خیر و برکت برای استان خواهد بود که حضور گسترده و پرشور مردم در استقبال از خادمان خود در دولت به مثابه تاکید مضاعف برای تسریع در اجرای این  پروژه‌ها تلقی می گردد.  
از این رو از مردم مومن و متدین استان یزد دعوت می نماییم تا با حضور آگاهانه و پرشور خود در دیدار عمومی رئیس محترم جمهور، در  روز پنج شنبه در حسینیه تاریخی امیرچقماق، بار دیگر پیوند قلبی ملت و دولت را به منصه ظهور برسانند.
دوام توفیق همگان را از خداوند متعال خواهانیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات