استاندار یزد در اولین نشست ارزیابی مسائل مربوط به سفر رییس جمهور به استان مطرح کرد؛

حماسه مردم استان در سفر رییس جمهور به استان؛ مصداق عملی جهاد تبیین/ امید آفرینی، اعتماد آفرینی و شکل گیری سرمایه اجتماعی برای نظام؛ ابر دستاورد این سفر/ ضرورت برنامه ریزی و تلاش جدی در راستای تحقق سخنان آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در سفر به استان

دکتر فاطمی حماسه مردم استان در سفر رییس جمهور را مصداق عملی جهاد تبیین دانست و گفت: ابر دستاورد این سفر امید آفرینی، اعتماد آفرینی و شکل گرفتن سرمایه اجتماعی برای نظام بود که بسط این سرمایه اجتماعی یکی از مهمترین رسالت های استان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اولین نشست ارزیابی مسائل مربوط به سفر رییس جمهور به استان و تحقق مصوبات به ریاست استاندار و با حضور معاونین، مشاورین و جمعی از مدیران دست اندر کار سفر برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست حماسه مردم استان در سفر رییس جمهور را مصداق جهاد عملی تبیین دانست و گفت: ابر دستاورد این سفر امید آفرینی، اعتماد آفرینی و شکل گرفتن سرمایه اجتماعی برای نظام بود که بسط این سرمایه اجتماعی یکی از مهمترین رسالت های استان است.
 وی با بیان اینکه نقش مشاورین بسیار مهم است، اظهارداشت: مسائل توسط مشاورین رصد، جلسات شورای مشاورین استاندار به صورت هفتگی برگزار و خروجی این جلسات  در شورای معاونین مطرح شود.
 دکتر فاطمی خاطرنشان کرد: احصا و مانع زدایی از پروژه های بزرگ شهرستان ها به جد دنبال شود.
 استاندار یزد در ادامه افزود: گسترش مرکز ارتباطات مردمی و تقویت ارتباط با شهروندان در دستور کار باشد.
 وی در بخش دیگری از سخنانش بر برگزاری میز خدمت ادارات در شهرستان ها و با حضور مدیران کل و نیز برگزاری میز خدمت در مساجد تاکید کرد.
 دکتر فاطمی با بیان اینکه باید نسبت به پاسخگویی مناسب به مراجعین استانداری، اقدامات لازم صورت گیرد، اظهارداشت: توجه ‌ویژه به سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان مورد توجه باشد.
 استاندار یزد خاطرنشان کرد: اجرایی شدن کامل طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال شود.
 وی همچنین با تاکید بر برگزاری شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی، گفت: هماهنگی دقیق و عالمانه و ایجاد جریان عظیم فرهنگی در استان در دستور کار باشد.
 دکتر فاطمی با بیان اینکه به زودی معاون معین شهرستان ها، تعیین می‌شود، تصریح کرد: در معاونت مربوطه به انضمام سازمان مدیریت و برنامه ریزی، میز شهرستان مربوطه تشکیل شود.  
 استاندار یزد در ادامه با اشاره به نگاه ویژه استان به حوزه بانوان، گفت: مسایل مربوط به بانوان با جدیت دنبال شود.
وی در پایان بر برنامه ریزی و تلاش جدی در راستای تحقق سخنان آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در سفر به استان تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات