با حضور معاون استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت؛

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد پیرامون موضوع انرژی و سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد و مشاور عالی شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از خبرگزاری ایرنا ـ یزد، محمدعلی شاه حسینی در همایش روابط عمومی های استان با موضوع بهره وری انرژی افزود: مقرر است بزودی در استان یزد میزبان رییس جمهورو هیات دولت و در سفر دوم استانی باشیم و انشالله منشا خیر و برکت زیادی برای استان خواهند بود .
وی اظهار کرد: در این سفر برای استان دارالعلم و دارالعباده و دارالمومنین یزد و استان قنات و قنوت و قناعت اتفاقات بسیار خوبی رقم خواهد خورد و خبرهای خوبی برای مردم استان شاهد خواهیم بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: روابط عمومی ها با توجه به نقش و جایگاهی که دارند انشالله نهایت همکاری را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند و همچنین در تراز مردمان خوب دارالعباده یزد انجام وظیفه کنند و نقش روابط عمومی و خلاقیت و ابتکارات روابط عمومی ها بسیار اثر گزار است.
شاه حسینی ادامه داد: البته گاها برخی از روابط عمومی ها چند کار را انجام می دهند و این تعدد مسئولیت باعث مشکلاتی می شود ولی عمده فعالیت شما در این حوزه بسیار اثرگزار است و نقش مهمی در بیان عملکرد های دولت مردمی سیزدهم دارد .
وی ادامه داد: اشرافیت روابط عمومی ها به برخی از مسائل مثل سند یزد نوین که سند تحولی استان است باید انجام شود و این سند راهبرد و چشم انداز آینده استان است و یا سند تحولی دولت سیزدهم و اینکه در یکسال گذشته باید نقاط قوت و آسیب هایی که وجود داشته را احصاء کرده و نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع کاستی ها اقدام شود .
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: موضوع اساسی استان یزد آب است که مطالبه همیشگی مردم دارالعباده یزد بوده است و لذا یکی از اولویت های مسئولان استان نیز بوده و انشالله در دولت سیزدهم این آرزوی دیرینه مردم برآورده خواهد شد .
شاه حسینی اظهار داشت: در حوزه انرژی خورشیدی هم چشم انداز احداث دو هزار مگاوات نیروگاه است که تا کنون بیش از چهارصد مگاوات قرارداد آن منعقد شده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات