استاندار یزد:عزم جدی استان برای حل مسائل و دغدغه های رانندگان ناوگان حمل و نقل/ برگزاری جلسه ای با حضور مدیران استان برای حل مشکلات در استان و انعکاس و پیگیری مسائل قابل حل در سطح ملی

تخصیص بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ استان به نوسازی ناوگان حمل و نقل/ سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری/ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از دریا به استان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان؛ در جریان سفر رئیس جمهور

استاندار یزد با بیان اینکه در جریان مسائل و مشکلات رانندگان استان قرار داریم، گفت: به زودی جلسه ای با حضور مدیران دستگاه های مرتبط با مسائل و دغدغه های رانندگان و نیز فعالین حوزه حمل و نقل برگزار و تصمیمات لازم جهت حل آن ها اتخاذ خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست مشترک با نمایندگان انجمن های صنفی رانندگان، به نقش مهم و حیاتی رانندگان در استان و کشور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در جریان مسائل و مشکلات رانندگان استان قرار داریم، افزود: پس از انجام سفر رئیس جمهور به استان جلسه ای با حضور مدیران دستگاه های مرتبط با مسائل و دغدغه های رانندگان و نیز فعالین حوزه حمل و نقل برگزار و تصمیمات لازم جهت حل آن ها اتخاذ خواهد شد.

استاندار یزد با اشاره به لزوم تصمیم گیری در سطح ملی برای حل برخی مسائل و مطالبات، از انعکاس این گروه از مسائل به مسئولین کشوری و انجام پیگیری های لازم در این راستا خبرداد.

وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از دغدغه‌های به حق رانندگان را توزیع عادلانه، صحیح و عالمانه بار در شبکه ها و مجموعه های حمل و نقلی عنوان و خاطرنشان کرد: در راستای حل این دغدغه، برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمند توزیع بار در استان در حال طراحی است تا این مطالبه رانندگان، به طور مناسب ساماندهی و مرتفع شود.

دکتر فاطمی در ادامه به دغدغه های رانندگان پیرامون فرسودگی ناوگان حمل و نقل و لزوم نوسازی آن ها اشاره کرد و افزود: در صورت عدم نوسازی ناوگان در سال های آینده با مشکلاتی روبرو خواهیم شد لذا بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ استان به این بخش تخصیص خواهد یافت.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حضور مقامات ارشد کشوری در استان ها فرصت بسیار خوبی برای بیان نیازها و خواسته ها است، گفت: سفر رئیس دولت و کابینه آن به استان ها سبب کوتاهی فرآیند پیگیری مسائل استان ها بین وزارتخانه ها و دستگاه های ملی و در نهایت تسریع در روند حل مسائل و مشکلات می شود.

وی با بیان اینکه استفاده بیش تر از ظرفیت دولت در استان شرایط و لوزامی دارد، اظهارداشت: یکی از این لوازم شناسایی مسائل موجود، دسته بندی آن ها، احصا راهکارهای قانونی و توانایی اقناع به منظور اخذ مصوبات است که به خوبی این اقدامات در استان انجام خواهد شد.

استاندار یزد در ادامه از "پشتوانه مردمی" به عنوان یک پیش شرط در استفاده حداکثری از سفرها یادکرد و گفت: پیگیری های دارای پشتوانه مردمی و اجماع مسئولین سبب حصول نتیجه در حداقل زمان ممکن می شود.

دکتر فاطمی در ادامه به سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رویدادهای این سفر آغاز عملیات اجرایی انتقال آب به استان است.

استاندار یزد حجم سرمایه گذاری پروژه مذکور را بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: تصمیم دولت جهت تامین مالی اعتبار مورد نیاز پروژه و حل دغدغه های آبی استان در زمان حال و آینده، اقدامی بزرگ است.

وی در ادامه به وضعیت کنونی آب شرب استان اشاره و با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۱۸۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب در استان داریم خاطرنشان کرد: سختی بالای آب و نیاز به جیره بندی آن در استان در صورت قطعی آب انتقالی از خط اول به  مدت ۸ ساعت مؤید اهمیت و ضرورت اجرای پروژه انتقال آب از دریا به استان است.
 
استاندار یزد در پایان از خانواده بزرگ حمل و نقل استان دعوت کرد تا در دیدار مردمی با رییس جمهور حضور یابند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات