استاندار یزد مطرح کرد؛

یزد؛ دومین مقصد دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور/ افزایش دور دوم سفرهای استانی به دو روز/ برگزاری نشست هیئت دولت برای اولین بار در خارج از پایتخت و در استان یزد

استاندار یزد گفت: یزد؛ دومین مقصد دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور بوده و نشست هیئت دولت برای اولین بار در خارج از پایتخت و در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست با روسای هیئت های مذهبی استان به ارادت قلبی و ویژه رئیس جمهور به یزد و یزدی ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استان یزد به عنوان مقصد دوم دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور قرار گرفت و قطعا این سفر همچون سفر سال گذشته برای استان برکات زیادی داشته و سبب شتاب در روند پیشرفت و تعالی استان خواهد شد.
 وی در ادامه با بیان اینکه مسائل و مشکلات امروز کشور یک روزه ایجاد نشده است، اظهارداشت: عزم دولت بر پیگیری مسائل و مشکلات و حل آن ها است.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری نشست هیئت دولت برای اولین بار در خارج از پایتخت و در استان یزد  خبرداد.
  به یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه پیرامون تامین مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زندگی در خانه های آپارتمانی سازگار با زیست بوم فرهنگی اجتماعی یزدی ها نیست به عنوان اولین استان طرح های نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی طراحی کردیم.  
 دکتر فاطمی افزود: بر این اساس متراژ اراضی واحدها در شهر یزد 240-250 مترمربعی، در منطقه حسن آباد یزد 350 مترمربعی، در شهرستان های دارای زمین 250 مترمربعی و در شهرستان های با محدودیت زمین بین 180 تا 200 مترمربعی است.
 وی با اشاره به تلاش استان جهت افزایش کیفیت و کاهش هزینه ساخت و سازها، اضافه کرد: به منظور عدم تحمیل فشار بر متقاضیان، واحدهای مسکونی به صورت کامل آماده و تحویل آن ها نمی شود بلکه اقدامات مربوط به سفت کاری، نماسازی و نصب درب و پنجره انجام و واحدها در اختیار افراد قرار می گیرد تا به مرور و متناسب با درآمد خود خانه را تکمیل کنند.
استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه بدنه دولت به نوکری مردم افتخار می کند، گفت: رئیس جمهور برای پیگیری و حل مسائل شبانه روز نمی شناسد و به صورت مکرر پیگیر حل مشکلات مردم توسط استانداران و کارگزاران است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات