استاندار یزد در نشست هم اندیشی با نمایندگان انجمن های اولیا و مربیان مطرح کرد؛

مشارکت اولیا و مربیان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی ها؛ گامی در راستای تحقق اهداف دولت مردم

استاندار یزد با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر «ایران قوی، دولت مردمی»، اظهارداشت: مشارکت اولیا و مربیان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی های این حوزه، بخشی از مردمی سازی دولت است.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست هم اندیشی با نمایندگان انجمن های اولیا و مربیان، به اهمیت و جایگاه ویژه مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تا جایی می تواند قد بکشد که آموزش و پرورش ما قد بکشد.   

وی با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه های اداری استان است، اظهارداشت: حل مسائل مربوط به مجموعه آموزش و پرورش در راس اولویت های استان قرار دارد و با جدیت مسائل مربوط به آن پیگیری می شود.   

استاندار یزد در ادامه به ضرورت بهره گیری از ظرفیت انجمن های اولیا و مربیان در تصمیم گیری و تصمیم سازی های آموزش و پرورش استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا به صورت فصلی جلسه مشترکی بین شورای آموزش و پرورش استان و انجمن های اولیا و مربیان برگزار و در خصوص نظرات و پیشنهادات تصمیم گیری شود.  

دکتر فاطمی با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر «ایران قوی، دولت مردمی»، اظهارداشت: مشارکت اولیا و مربیان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی های این حوزه، بخشی از مردمی سازی دولت است.  

وی در ادامه به لزوم فراهم سازی زمینه مشارکت بیش از پیش مردم در تصمیم گیری ها پرداخت و گفت: همراهی مردم با دولت، باعث پیشبرد امور به بهترین شکل ممکن می شود لذا باید در تمامی فرآیندهای تصمیم گیری، زمینه حضور و مشارکت مردم فراهم شود.

استاندار یزد با بیان اینکه انجمن های اولیا و مربیان باید به رسمیت شناخته شوند، اظهارداشت: باید در نظام اداره عالمانه مجموعه آموزش و پرورش، از توان و نظرات کارشناسی این انجمن ها استفاده و به آن ها نقش بدهیم.  

دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به حضور رئیس جمهور و وزرا در استان در روزهای 22 و 23 دی ماه اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر، عملیات اجرایی پروژه انتقال آب از دریا به استان کلید می خورد.  

استاندار یزد ادامه داد: با اجرای این پروژه دغدغه های موجود در زمینه تامین آب پایدار مرتفع و یکی از زیرساخت های توسعه و پیشرفت استان تامین می شود.   

وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب از دریا به استان به طول ۷۳۰ کیلومتر، ظرفیت انتقال ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب به استان را داراست، تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته، پروژه ای استانی با  حجم سرمایه گذاری 150 هزار میلیارد تومانی در کشور وجود نداشته است.  

دکتر فاطمی در پایان به برگزاری اجتماع مردمی در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 22 دی ماه در محل میدان امیرچقماق اشاره و از عموم مردم جهت حضور در این اجتماع دعوت کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات