آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان یزد

طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد، حمید رضا آقاجانی به عنوان سرپرست اداره کل پست استان یزد منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ، محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پُست و جمعی از پرسنل اداره کل پُست استان یزد در این اداره کل برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات قریب به ۵ سال علی محمد رحمانی پور مدیرکل سابق پُست استان یزد ،حمیدرضا آقاجانی به عنوان سرپرست این اداره کل در استان یزد معرفی شد.


پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در این مراسم به تبیین نقش شرکت پست در جلب رضایتمندی مردم در ارائه خدمات پرداخت و گفت: کارکنان پست نقش مهمی در جلب رضایت مردم از ارائه خدمات دستگاه های اجرایی دارند.


پارسائیان در ادامه سخنان خود به دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در این برهه خاص کارکنان شرکت پست با ایثار  و کارجهادی در ارائه خدمت به مردم موفق بودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات