استاندار یزد مطرح کرد؛ عزت و سرافرازی ایران با تداوم مسیر خدمت شهید رئیسی/ مشارکت قابل قبول مردم شهرستان زارچ در انتخابات مجلس شورای اسلامی

استاندار یزد با اشاره به پیشتازی شهرستان زارچ در مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید با تداوم مسیر خدمت شهید رئیسی سال‌های عزت، سرافرازی و پیشرفت ایران در پیش است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به همراه جمعی از مدیران استان، از شعبه اخذ رای آموزشگاه کوثر شهرستان زارچ حضور یافت و روند اخذ آرا را مورد بررسی قرار داد.

استاندار یزد در این بازدید با اشاره به برگزاری انتخابات در کمال امنیت و سلامت در شهرستان زارچ اظهار کرد: خوشبختانه میزان مشارکت قابل قبول بوده و امیدواریم در این ساعات پایانی مردم شهرستان هرچه سریع‌تر برای شرکت در انتخابات به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی با اشاره به پیشتازی شهرستان زارچ در مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری نیز مشارکت بالایی از خود به جای خواهند گذاشت.

 وی با اظهار امیدواری نسبت به انتخاب رئیس جمهوری اصلح با میزان رأی بالا توسط مردم عزیز ایران تصریح کرد: بدون تردید با تداوم مسیر خدمت شهید رئیسی سال‌های عزت، سرافرازی و پیشرفت ایران در پیش است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات