استاندار یزد مطرح کرد؛

رتبه برتر استان یزد در برگزاری و پشتیبانی مراسم اربعین/ برگزاری مراسم اربعین با محوریت مردم؛ بزرگترین نقطه قوت این رویداد عظیم

استاندار یزد گفت: براساس ارزیابی وزارت کشور، یزد در امر برگزاری و پشتیبانی مراسم اربعین در سال 1402، در رده عالی و زمره استان های ممتاز کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست ستاد اربعین استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت برگزاری مراسم اربعین سال گذشته و بررسی پیشرفت ساخت موکب سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

 
استاندار یزد در این نشست، خدمتگزاری و نوکری برای زائرین اربعین امام حسین (ع) را توفیق بزرگی دانست و گفت: خادمی و نوکری زائران اهل بیت (ع) بزرگترین افتخار در دنیا و آخرت بوده و باید قدردان این فرصت بود.
 
فاطمی با بیان اینکه ماهیت نشست ستاد اربعین کاملا متفاوت از سایر نشست هاست، اظهارکرد: در این نشست افراد باید با پای دل و عشق به ساحت مقدس سید الشهدا(ع) و اصحاب ایشان، حضور یافته و با تمام توان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین تلاش کنند.
 
وی با قدردانی از حسن برنامه ریزی ها و اقدامات ستاد اربعین و تمامی افراد و مجموعه های دخیل در امر برگزاری مراسم اربعین، گفت: براساس ارزیابی وزارت کشور، یزد در امر برگزاری و پشتیبانی مراسم اربعین در سال 1402، در رده عالی و جز استانهای ممتاز کشور قرار گرفت.
 
استانداریزد خاطرنشان کرد: انتظار می رود مراسم اربعین امسال، با برنامه تر، منظم تر و باشکوه تر و در عین حال مردمی تر از سال گذشته برگزار و از هم اکنون، برنامه ریزی ها و زمینه سازی های  امور مربوط به حمل و نقل، صدور گذرنامه، برپایی موکب و... انجام شود.
 
مهران فاطمی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم اربعین با محوریت مردم؛ یکی از ارکان اصلی این رویداد است، اظهارکرد: نقش دولت در برگزاری این رویداد، تسهیلگری و هموار کنندگی مسیر فعالیت های مردمی است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات