در هفته پایانی بهمن ماه جاری برگزار می شود؛

رویداد نوآفرینی با موضوع «اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد

با توجه به ضرورت توسعه نوآوری و ارتقای بهره‌وری در صنعت، رویداد معرفی محصولات نوآورانه « اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به ضرورت توسعه نوآوری و ارتقای بهره وری در صنعت گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با همکاری منطقه ویژه علم و فناوری و جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات، برگزاری رویداد استارتاپی اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند را در قالب معرفی محصولات جدید/ DemoDay برنامه ریزی نموده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار افزود: این رویداد در محورهای اینترنت اشیا، داده های عظیم، هوش مصنوعی، چاپ سه بعدی، رباتیک، رایانش ابری، سیستم های یکپارچه و داشبورد مدیریتی، بلاکچین و NFT برگزار می شود.

جانشین رئیس ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان با دعوت از  همه گروه های استارتاپی دارای ایده و یا نمونه کار مرتبط با محورهای این رویداد گفت: ثبت نام در رویداد تا روز یکشنبه؛ 23 بهمن ماه جاری از طریق نشانی  https://www.yazdino.com/i4event  امکان پذیر است.

شاه حسینی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های همکار در برگزاری این رویداد، بر همراهی، همکاری و حمایت مدیران و فعالان همه بخش‌های مرتبط از دولت و بخش خصوصی، جهت رونق دادن و اثربخشی بیشتر و تداوم رویدادهای مشابه که در برنامه‌های تحولی یزدنوین پیش‌بینی شده اند، تاکید کرد.

گفتنی است طرح ها و ایده های ارسالی توسط هیات داوران با ترکیب نمایندگان کارفرما، سازمانهای همکار، واحدهای صنعتی منتخب، سرمایه‌گذاران و متخصصان موضوع، به صورت مجازی و حضوری داوری و گزینش می شوند.

رویداد معرفی محصولات نوآورانه « اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند»، ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه جاری همزمان با روز پایانی رویداد سرمایه گذاری جسور، در کارخانه نوآوری درخشان برگزار می شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات