با ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

شورای اداری شهرستان ابرکوه برگزار شد

شورای اداری شهرستان ابرکوه با ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،  شورای اداری شهرستان ابركوه به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با هدف رسیدگی به مشکلات اداری این شهرستان و آماده سازی زیرساخت های انتخابات پیش رو برگزار شد.


محمد حسین پارساییان در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، این روز را نقطه عطف در تاریخ انقلاب دانست و گفت: هنوز موفق نشدیم حق مطلب را برای متولدان دهه هشتاد و نود درباره آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ادا کنیم.

پارساییان با بیان اینکه در سال جاری شش مدرسه به آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه افزوده می شود، تصریح کرد: همدلی اعضای شورای اداری در شهرستان ابرکوه زبانزد است و نتایج آن در شهرستان قابل مشاهده است بطوريکه پیش بینی می‌شود مبلغی بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به سمت شهرستان ابرکوه سرازیر شود که نشان از  برنامه ریزی شهرستان برای آینده است.

وی به برخی اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت:  رویدادهای مردمی و فرهنگی در این شهرستان نشان از آینده نگری برای فرهنگ شهرستان است هرچند ضعف هایی وجود دارد که به دلیل بی مهری ها به این شهرستان در سال‌های گذشته بوده است .


پارسائیان با اشاره به تصویب قانون درآمد پایدار شهرداری ها در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱افزود:  در ماده یک این قانون گفته شده شهرداری ها و دهیاری ها می توانند از انواع ابزارهای تامین مالی برای اجرای طرح های سرمایه‌گذاری و مشارکتی با پیش بینی تضامین کافی اقدام نمایند که لازم است شهرستان ها در راستای رشد و توسعه منطقه ای از این ابزار مالی بهره کافی را ببرند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اعلام این خبر که ۱۰۰ نفر سهمیه استخدامی دولتی در استان یزد رقم خورده است، گفت: در قالب طرح شهید زین الدین مجوز استخدام نیرو در استان ایجاد گردید استان که در حال طی فرایند های قانونی جهت برگزاری آزمون و جذب نیروی انسانی هست .

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات