طرح مردمی سازی با محوریت مساجد و محلات در شهرستان مهریز اجرا می شود

محمد حسین پارسائیان شامگاه  پنجشنبه در جمع  مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان مهریز ،افزود: با دستور استاندار یزد، طرح ابتکاری این استان در مردمی سازی با محوریت مساجد و محلات  اجرایی خواهد شد .

وی ادامه داد: استان یزد بعنوان استان طرح ملی محله محور در کشور انتخاب شد و از سیاست های ریس جمهور عزیز نیز مردم سپاری امور است  و برنامه های زیادی را برای این اقدام در دستور کار دارند تا با مشارکت خود مردم فعالیت ها انجام aشود .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: در اوایل انقلاب نیز امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج بیست میلیونی و کمیته امداد  و تعدادی دیگر از نهادهای مردمی این اقدام را انجام دادند و اکنون نیز در دولت مردمی سیزدهم با همین روند اقدام خواهد شد .

پارسائیان افزود: طی بازدیدی که از نمایشگاه هفته دولت در مهریز داشتم ، خوشبختانه در کنار ارگانهای دولتی تعدادی از تشکل های مردمی نیز حضور دارند و این نمایشگاه را می توان بعنوان نمایشگاه هم افزا  نیز نام برد و اقدام بسیار  خرسند کننده ای است .

وی ادامه داد: هر کجا مردم و دولتی ها با یکدیگر همراه بودند ، اقدامات انجام شده بسیار موفق تر بود و خوشبختانه در این شهرستان با توجه به همدلی که بین مدیران دولتی و دیگر بزرگان این شهرستان وجود دارد شاهد اقدامات بسیار خوبی  هستیم.

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری یزد گفت: خوشبختانه در مهریز نمونه کوچکی از خدمات رسانی به مردم و مردم سپاری را در این نمایشگاه می بینیم که با شناسایی حلقه های میانی و همچنین  واسپاری امور به مردم  اقدام شده است ..

پارسائیان در بخش دیگری  از  سخنان خود گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان اقدامات انجام شده یکساله دستگاههای دولتی است  تا از اقدامات خادمان خود مطلع شوند و این اقدام مبارک بعد از شهادت شهیدان رجایی و باهنر و از چهل سال قبل انجام می شود و فرصت بسیار  مغتنمی برای ارتباط  بیشتر با مردم است.

معاون توسعه مدیریت منابع استانداری یزد گفت: در این هفته نباید فقط عملکرد ها گفته شود بلکه باید با شنیدن صحبت های مردم و بویژه رفع  موانعی که برای ارتباط بیشتر با ارگانها و نهادهای  دولتی وجود دارد در راستای ارئه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به مردم  تلاش شود .

وی اظهار داشت: در  دولت سیزدهم توجه به شهرستانها  بیشتر  شده و حتی در دیماه سال قبل و در سفر پر خیر و برکت ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان یزد ، شخص آیت الله رییسی  در مهریز حضور یافتند و  این اقدامات با قدرت ادامه خواهد داشت.

 معاون توسعه مدیریت منابع استانداری یزد در سفر به شهرستان مهریز ضمن  افتتاح نمایشگاه هفته دولت در این شهرستان از  طرحهای در دست اقدام  نیز بازدید نمود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات