با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آغاز شد؛

عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی به شهر نیر و دهستان کهدوئیه

در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، فرماندار تفت و جمعی از مسئولین و مردم، عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی به شهر نیر و دهستان کهدوئیه آغاز شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد و به نقل از روابط عمومی  فرمانداری تفت، "عباسعلی رضایی" در این مراسم با قدردانی از تلاش های فرماندار و مدیران شرکت گاز استان گفت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زیرساخت های لازم برای رفاه بیشتر مردم در بسیاری از روستاها فراهم آمده است که این روند تداوم خواهد یافت.
معاون استاندار تامین زیرساخت گاز در مناطق را فرصتی برای توسعه هر بخش و منطقه ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و اقلیم روستاهای شهرستان تفت، محور توسعه صنایع و فناوری ها در این مناطق باید بر اساس فناوری های پاک و کم آلاینده باشد.
رضایی افزود: فراهم آوردن زیرساخت های لازم در نواحی روستایی، توسعه این مناطق بکر و زیبا را در پی خواهد داشت و رشد روزافزون روستاها را تضمین خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد هر چه سریع تر شاهد برخورداری شهر نیر و دهستان کهدوئیه از نعمت الهی گاز باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد نیز در این نشست با اشاره به ابعاد فنی این پروژه گازرسانی گفت: پروژه گازرسانی به دهستان کهدوئیه شهرستان تفت با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال و با بیش از 47 کیلومتر شبکه گذاری اجرایی خواهد شد.
فلاح افزود: این پروژه قابلیت نصب 800 عدد انشعاب خانگی و تجاری را در منطقه داشته و نصب یک ایستگاه CGS به ظرفیت 30 هزار متر مکعب بر ساعت و نصب یک ایستگاه TBS به ظرفیت 500 متر مکعب بر ساعت از دیگر ویژگی های این طرح گازرسانی می باشد.
"محمود زارع" هم در این مراسم با بیان این که هر کجا زیرساختهایی مثل آب، برق و گاز فراهم آید زمینه برای توسعه آن بخش بیش از پیش فراهم می شود گفت: تامین زیرساختها ضمن آن که سرمایه گذاران را برای فعالیت در منطقه ترغیب می کند رفاه اجتماعی را نیز در منطقه افزایش می دهد.
فرماندار تفت با بیان این که باتوجه به پراکندگی جغرافیایی و مناطق روستایی گسترده در شهرستان باید توجه ویژه و خاصی برای تامین زیرساختها در این نواحی صورت گیرد ادامه داد: یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید توجه به توسعه و تامین زیرساخت هاست و این سیاست و رویکرد مثبت و ارزشمند با جدیت در سطح شهرستان پیگیری خواهد شد.
زارع با بیان این که انتظار داریم توسعه زیرساخت گاز در همه مناطق روستایی شهرستان صورت پذیرد و همه نواحی روستایی از این نعمت ارزشمند برخوردار شوند گفت: امیدواریم عملیات اجرایی این طرح های گازرسانی با جدیت و نظارت دقیق پیگیری شود و مردم شریف این مناطق در زمان کوتاهی از نعمت الهی گاز بهرمند گردند.
وی در پایان از خدمات و تلاش های مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت گاز استان و شهرستان قدردانی کرد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات