نشست تکریم «محمدعلی شاه حسینی» و معارفه «محمد حسین پارسائیان» به عنوان «سمت «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد »

در نشستی،  از تلاش ها و خدمات «محمدعلی شاه حسینی» تقدیر و «محمد حسین پارسائیان» به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد» معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در نشست با حضور استاندار یزد از تلاش ها و خدمات «محمدعلی شاه حسینی» تقدیر و «محمد حسین پارسائیان» به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد» معرفی شد.
 
استاندار یزد در این نشست، «محمدعلی شاه حسینی» را مدیری متدین، مدبر، اخلاق مدار، مبتکر و اهل تعامل دانست و گفت: ایشان در مدت قریب به 19 ماه فعالیت در مسند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، موارد مربوط به این حوزه را مجدانه و دغدغه مندانه پیگیری کردند.  

وی در ادامه با اشاره به اهتمام جدی «محمدعلی شاه حسینی» به خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از کار آن ها، اظهارداشت: ایشان دغدغه مندانه و با صبوری بسیار، به مسائل و مشکلات مردم در ملاقات های مردمی رسیدگی و آن ها را مرتفع می کردند.  

دکتر فاطمی همچنین به نگاه ویژه معاون سابق توسعه مدیریت و منابع استانداری، به حوزه دانش بنیان ها و حمایت از این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: در پرتو این نگاه، بسیاری از پروژه های معطل مانده در این حوزه حمایت و اجرایی شد که شایسته تقدیر است.  

استاندار یزد افزود: خوشبختانه با حمایت های انجام شده در حوزه دانش بنیان ها، یزد استان پیشتاز در این حوزه اعلام شد که انتظار می رود کماکان تقویت حوزه دانش بنیان یکی ار رویکردهای مهم مورد پیگیری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری باشد.
 
وی در ادامه از اقدامات و فعالیت های ارزشمند محمدعلی شاه حسینی در دوران مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قدردانی و برای ایشان در «معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری» آرزوی موفقیت کرد.
 
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش «محمد حسین پارسائیان» را مدیری متعهد، توانمند، پیگیر و اهل برنامه ریزی و تعامل دانست و تصریح کرد: ایشان در دوران مسئولیت خود در حوزه های مختلف، اقدامات و فعالیت های ارزنده ای انجام داده و به خوبی نقش آفرینی کردند.  

استاندار یزد در ادامه به بخشی از سوابق اجرایی و مدیریتی «محمد حسین پارسائیان» اشاره و تصریح کرد: وی در زمان فعالیت به عنوان مشاور و دستیار ویژه نیز اقدامات و فعالیت های محوله را به بهترن نحو ممکن پیش بردند که تلاش های ایشان در خور تقدیر است.
 
وی در پایان به بیان برخی از انتظارات مدیریت ارشد استان از سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اشاره و برای «محمد حسین پارسائیان»، دراجرای وظایف خود و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم، آرزوی موفقیت کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات