معاون اقتصادی و گردشگری استاندار یزد:

گردشگری استان ظرفیت بالایی برای رونق اقتصادی دارد

نشست بررسی ظرفیت های گردشگری استان یزد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر مسئولین برگزار شد و در خصوص رفع موانع و بهبود این صنعت در استان به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در پیرامون گردشگری و اهمیت این صنعت، اظهار داشت: صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین صنایع قابل توجه در دنیا است و با توجه به نقش و تاثیر آن در اقتصاد و شاخص تولید ناخالص داخلی، مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است. این تاثیر در کشورها و شهرهایی مثل یزد که دارای گردشگری هستند، قابل لمس‌تر است.

وی افزود: با توجه به اینکه نگاه مسئولان استان و همین طور کشور به گردشگری، نگاه توسعه پایدار گردشگری است، امید می‌رود با نگاه عمیق‌تری به این صنعت توجه شود و نقش پررنگ‌تری برای آن در اقتصاد استان و کشور در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: استان یزد دارای مناطق گردشگری بسیاری است که لازم است صنعت گردشگری در این استان تقویت شده تا به رونق اقتصادی استان کمک شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات